חדשות הארץמבזקים

הובא למנוחות לוחם צה"ל מבאר שבע שנמצא ללא רוח חיים בדרום

היום (רביעי) בשעה 18:30 הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בבאר שבע לוחם צה"ל טוראי נדב פרקל ז"ל שנמצא אתמול (שלישי) ללא רוח חיים סמוך למעבר כרם שלום בדרום.

נדב בן ה-19 תושב באר שבע סיים בשנה שעברה את לימודיו במקיף ג' בעיר ובחודש מרץ האחרון הוא התגייס לצה"ל. בצבא שירת כלוחם בגדס"ר גבעתי. הוא שיחק בעברו בקבוצת הכדורסל הפועל באר שבע והיה שחק מצטיין. הוא הותיר אחריו הורים אברהם ודינה וארבע אחיות, ורד, חן, שירי וענבל.

במועדון הכדורסל הפועל באר שבע קיבלו את הבשורה על מותו בתדהמה, "עצבות גדולה. כולנו כואבים מאד את לכתו בטרם עת של נדב פרקל, שחקן קבוצת הנוער של המועדון בעונה שעברה, אוהד הקבוצה, אהוב ומיוחד. יהי זכרך ברוך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גם בקבוצת "בוגרי אחריי" – קבוצת הכנה לצה"ל ספדו היום נדב פרקל ז"ל, "נדב, ילד שאהב לאהוב את החיים. איך אפשר לסכם אדם שכמוך? בכל דלת, היית בועט ופורץ כאילו נולדת להיות בחדר הזה, ומיד כשהיית נכנס, היית מדביק את כולם עם החיוך הקסום הזה שלך. ילד כובש, שסחף את כולם אחריו, את החברים לקבוצה, את המדריכים ואת כל מי שנתקל בחיוך הזה שלך, פשוט לא השארת לנו סיכוי.

אהבת לחלום ולחשוב בגדול, ויותר מכך אהבת לחשוב איך תגיע ליעדך בגדול, לעולם לא אמרת 'לא' למשימה, לעולם לא הראת פחד מאתגר ולעולם לא פספסת הזדמנות לחבק ולהפיץ את הלב זהב הזה שלך. לימדת את כולנו איך לאכול את החיים וכשהיה פחות טעים ידעת בדיוק איך לתבל – לכל אחד את המינון והטעם שלו. אוהבים וכואבים עד אין סוף אח קטן – גדול שלנו – לעולם לא נשכח אותך! משפחת אחריי ג' באר שבע. משפחת אחריי! שולחת תנחומים למשפחה ולחברים."

נדב פרקל ז"ל

12 תגובות

  1. מדוע מנסים להסתיר את העובדה שהוא התאבד? אם לא ידברו על זה, המקרים הללו רק ימשכו.

  2. למה הסיבה חשובה???מת ילד,פרח,זה כל כך עצוב,לא מאחל לאף אחד להיות בסיטואציה דומה

  3. גברת יעל או מה שלא תהי
    מי את שתגידי דברים כאלו ומזה הרוע הזה שלא ידעתי שקיים באנשים! חבל שאת קיימת

  4. יעל, פסיכולוגית בשקל, חשבת שאולי יש משפחה וחברים מאחורי הסיפור?? תמחקי את התגובה העלובה שלך. הוא היה אהוב ליבנו. וישאר בליבנו לתמיד.
    "ככל הנראה" טיפשה קהת חושים

  5. צהל זה בת קברות לחיילים ואזרחים חפים מי פשע.
    אפילו חיילים מתים לוא יכול להביא מי עזה.
    צהל המהולל הגנרלים הרוצחים.
    מעל 73 מילייארד שקל לשנה מקבל צהל .
    צהל זה חברת קדישה

Back to top button