חדשות הארץמבזקים

שידור חי: אהוד ברק במסיבת עיתונאים בבית סוקולוב

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק מקיים בשעה זו (רביעי) מסיבת עיתונאים בבית סוקולוב בתל באביב.

ברק אמר כי "הניסיונות לשבש שוב ושוב תהליכים דמוקרטיים, לתעתע בציבור ולהציע שוחד פוליטי – היא המשך ישיר להתנהלות נתניהו. תכליתה לפלג ולהסית זה בזה את כל חלקי החברה הישראלית. הכל לתועלתו האישית כדי להימלט מאימת הדין".

ברק הוסיף כי "אלו ימים חשוכים שלא ידענו כמותם. זה לא הזמן לפחד, לא הזמן לפסיביות, לא הזמן להיות על הגדר. את שלטון נתניהו עם הקיצוניים, הגזעניים, המושחתים, המשיחיים ועם ההנהגה המושחתת שלו יש להפיל – לא להציל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אני מכיר את נתניהו יותר מ-50 שנה. הוא הגיע לסוף דרכו, יודעים זאת גם מקורביו. נתניהו, כמפקדך אני אומר לך: אסור לך להמשיך ולאחוז בהגה השלטון. גם לטובתך שלך, וגם לטובת המדינה וכל מה שתרמת לה לאורך חייך. זמנך כמנהיג פוליטי תם, ההיאזחות בקרנות המזבח יכולה להגמר רע"

"אני מכיר את נתניהו יותר מ-50 שנה. נתניהו הגיע לסוף דרכו. יודעים זאת גם מקורביו. כמפקד שלך לשעבר, אני אומר לך אסור להמשיך ולאחוז בהגה השלטון. גם לטובתך שלך, וגם לטובת המדינה וכל מה שתרמת לה לאורך חייך. זמנך כמנהיג פוליטי תם, ההאזחות בקרנות המזבח יכולה להיגמר רע. נתניהו, זה הזמן וזה הרגע האחרון שלך לסיים מרצונך. החלטתי להקים מסגרת פוליטית מתאימה ויחד נפעל לשינוי משטר נתניהו." אומר ברק.

Back to top button