צרכנות

טיפים לבחירת אולמות אירועים במרכז וגני אירועים במרכז

בחירה נכונה של מקום האירוע שלכם יכולה לעשות את ההבדל בין הצלחה לכישלון, כלומר בין אירוע שהאורחים לא ישכחו לעולם ובין אירוע שכולם ירצו להדחיק. לפניכם טיפים לבחירת אולמות אירועים במרכז וגני אירועים במרכז שיבטיחו שהאירוע שלכם ייזכר לתמיד.

טיפ ראשון – מיקום

כמו בתחום הנדל"ן, גם בתחום האירועים למיקום יש חשיבות רבה. למשל, אם רוב האורחים שלכם מתגוררים באזור המרכז אין טעם לקיים אירוע בגן אירועים בצפון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אמנם האווירה הצפונית נחשבת למיוחדת במינה, אבל עצם הנסיעה במשך שעות הלוך וחזור לאירוע שלכם יכולה לייאש את האורחים שלכם – מה שיגרום לכך שהם יגיעו לאירוע עצבניים, עייפים או סתם מצוברחים. ממש לא הדרך הנכונה שתבטיח הנאה.

טיפ שני – המחיר

גם כאן כמו בתחומים אחרים בחיים למחיר יש משמעות וחסכון לרוב עולה ביוקר. לכן, כשאתם בוחרים אולמות אירועים במרכז או גני אירועים במרכז אסור להתפשר מבחינת העלות. למשל, מחיר למנה משקף את איכות חומרי הגלם, מקצועיות השפים ואפילו את רמת השירות של המלצרים. זה אולי נשמע שולי, אבל כידוע – "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים."

עם זאת, חשוב לבצע השוואת מחירים כדי לוודא מה כולל המחיר. למשל, יש אולמות וגני אירועים שבהם מחיר המנה כולל תאורה, הגברה ועיצוב ולא רק את האוכל עצמו. בנוסף, יש להתאים את ההוצאה לתקציב שלכם, כך שאתם תזכרו את האירוע לטובה ולא בגלל החור שיישאר לכם בכיס.

 

טיפ שלישי – הכמות

אלמנט מרכזי בבחירת אולמות וגני אירועים במרכז תלויה בכמות האורחים שלכם ובאופי האירוע. למשל, אירוע משפחתי אינטימי לרוב כולל כמות מצומצמת של מוזמנים, אבל חתונה יוקרתית שבמרכזה מסיבה שנמשכת עד עלות הבוקר לרוב כוללת מינימום 500 איש.

שימו לב – במקומות רבים תדרשו להתחייב על כמות מינימלית של אורחים ומנות, כך שיש לכך גם השלכות כלכליות ולא רק חברתיות. מצד שני, כדאי לוודא מראש שבמקום מכינים גם מנות רזרביות למקרה שמספר האורחים יהיה גבוה מהצפוי.

 

טיפ רביעי – עונת השנה

אמנם רוב האירועים (בעיקר חתונות) מתקיימים במהלך עונת הקיץ, אבל יש אירועים שבהם אין אפשרות לבחור את התאריך. למשל: ברית שחייבים לקיים לאחר 8 ימים בדיוק, בר או בת מצווה שנערכים כאשר הילד/ה מגיעים לגיל מצוות ועוד. אמנם גני אירועים פתוחים הם "מחוץ לתחום" בעונת החורף, אבל כיום יש שפע של אופציות לא פחות טובות

עם זאת, כדאי לזכור שלרוב אירועים הנערכים בחורף הם זולים יותר מבחינת עלות המנות וספקי השירותים – מה שאומר שהאפשרות להזיז אותם יכולה להתבטא בחסכון כספי ניכר. וחשוב לדעת – אירועים בחורף לרוב מאופיינים בזמינות רבה יותר של ספקי השירות, כך שהם ישמחו להשביע את רצונכם ולמלא אחר הדרישות הספציפיות שלכם.

 

טיפ חמישי – המלצות

גם אם אתם טיפוסים אינדיבידואליסטים שלא נותנים לחוכמת ההמונים להזיז אתכם מהעקרונות שלכם, יש מקרים שבהם אתם חייבים להקשיב לניסיון של אחרים. בחירת אולמות וגני אירועים הוא אחד מהם.

לא משנה אם אתם שואלים חברים, בני משפחה או רק בודקים באינטרנט כי דבר אחד בטוח – אל תסגרו מקום לפני שראיתם שיש עליו המלצות וחוות דעת חיוביות. אמנם תמיד יהיו כאלה שלא יהיו מרוצים, אבל אם הערה אחת חוזרת על עצמה – כדאי לשים אליה לב.

למשל, אם שוב ושוב יש תלונות לגבי איכות השירות, טיב האוכל או השוני בין ההשקעה הכספית לתוצאה הסופית– יש לבדוק זאת מול בעלי המקום ולוודא שהליקויים תוקנו. אמנם לא מה שטוב לאחרים נכון גם לגביכם, אבל אם מדובר בתחום משמעותי עבורכם – אל תתפשרו.

Back to top button