חדשות הארץמבזקים

נתניהו: "עלינו להיות ערוכים להגן על עצמנו בכוחות עצמנו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (חמישי) בטקס סיום קורס טיס "מסדר כנפיים", בבסיס חיל האוויר בחצרים כי "הנשיא טראמפ הכיר לאחרונה בירושלים כבירת ישראל, העביר את שגרירות ארה"ב אליה, הכיר בריבונותנו בגולן, והטיל סנקציות, סנקציות נוקבות וחזקות, על איראן שמכריזה על כוונתה להשמידנו. אין גבול להערכתנו ולתודתנו."

"עם זאת" אמר ראש הממשלה, "אנחנו תמיד זוכרים שעלינו להיות ערוכים להגן על עצמנו בכוחות עצמנו מול כל איום. זה עיקרון יסוד שמבטיח את עתידנו."

נתניהו הוסיף כי "השליטה הביטחונית בשטח ממערב לירדן תמיד תהיה בידינו. לעולם לא נפקיר את ביטחוננו ולא נמסור את השליטה לגורם זר. יש מי שאומר שאם לא נמסור את בקעת הירדן לא יהיה שלום, ואני אומר: אם נמסור את בקעת הירדן נבטיח שתהיה מלחמה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

3 תגובות

  1. אתה בעצמך מסית, תגובה שכולה הסתה גזענית טיפוסית של שמאלני מתוסכל,וכנראה שתשאר מתוסכל עוד זמן רב

  2. אין שום ספק בהקשר להישגים המשמעותיים, בהקשר לביטחון, ולמצב הכלכלי , בתקופה של ראש ממשלת ישראל , מר בנימין נתניהו ; גם החיבור האיתן , בינו לבין נשיא ארצות הברית , מר דונאלד טראמפ , תורם תרומה משמעותית מהקשרים אחרים . במידה וימצא פיתרון , לבעיית הבחירות החוזרות , המצב במדינה ישתפר עוד יותר טוב .

  3. "בוקר טוב אליהו" התעוררת? ומה חשבת עד היום שזרים ילחמו עבורנו? או הבנים שלך? ממש לצורך "הגברת כוחנו "אתה מסית חלק עם אחר במשנהו עם "כנופיית האשפתות" שאספת סביבך,זורע שנאה ומשסע את העם .מי אתה חושב ילחם המיקי מכלוף? אמסלם? ביטן?רגב? נתן אשל עם המצלמה?ודומיהם? עוד לפני כל האשמות הפליליות המיוחסות לנתניהו רק בשל פשעיו החברתיים ראוי לדעתי ל100שנות כלא רק על ההסתה השיסוי והשוחד הפוליטי לקבוצות שוליים טפילות.. הנזק תהומי ואינו בר תיקון בהינף יד. יקח שנים לתקן את הנזקים (אם בכלל) רק עם רוח חדשה להפיח בעם בלי הזוהמה התהומית והשנאה שזרעת פה על מנת לשמר את כסאך ולהינצל ממשפט.בוז לך ולדומיך!

Back to top button