מבזקיםמשפטי/פלילי

הוארך מעצרו של המורה מהשרון החשוד בביצוע עבירות מין בתלמידותיו

ביום חמישי האחרון אירע באחד מבתי הספר היסודיים בפתח תקווה אירוע חמור מאוד ומזעזע. כך עולה מתלונות תלמידים בכיתה א' שדיווחו להוריהם על שהתרחש.

על פי אתר החדשות המקומי "מלאבס פתח תקווה" שהביא את פרטי המקרה בהרחבה, אחד ההורים סיפר כי בתו חזרה מבית הספר וסיפרה לאשתו כי התרחש מקרה מוזר בכיתה. היא סיפרה על מה שקרה ואמרה כי היא לא השתתפה. היא גם ציינה שהסייעת, שבדרך כלל נמצאת לא היתה בכיתה באותו הרגע אך כשהיא דפקה בדלת הוא פתח לה.

באתר צוין כי בנות מכיתה א' סיפרו להוריהן שמורה שמלמד בבית הספר, נעל את דלת הכיתה במהלך השיעור, הוריד את מכנסיו ותחתוניו ונשאר עירום. המורה ירד על ארבע והזמין את הבנות בכיתה לרכב על גבו. עוד טענו הבנות כי הוא התהפך לאחר מכן על גבו וביקש מהן לגעת באיבר מינו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. לתמונה אין קשר לנאמר בכתבה. צילום: חדשות MivzakLive

ביום שישי הגיעו ההורים אל בית הספר והחלו לברר את פרטי המקרה. לאחר מכן הוגשה תלונה במשטרה ובית הספר הביא גורמי מקצוע לטפל בילדים. עוד נמסר כי מדובר במורה שאינו נמנה על סגל המורים הקבוע וכי מדובר במורה שמגיע ללמד מקצוע רובוטיקה במסגרת תל"ן (תוכנית לימודים נוספת) ומועסק על ידי חברה חיצונית.

אילוסטרציה. לתמונה אין קשר לנאמר בכתבה. צילום: חדשות MivzakLive

ממשטרת ישראל נמסר ביום שישי : "היום התקבלה במשטרת ישראל תלונה על חשד לעבירות מין שבוצעו ע"י חשוד מורה מאזור השרון בקטינות אותן לימד. לפני זמן קצר החשוד, בן 28, אותר ועוכב לחקירה בתחנת המשטרה. בסיום חקירתו נעצר והוא יובא לדיון בבימ"ש השלום בראשל"צ במוצ"ש."

מהעירייה נמסר: "מדובר באירוע חמור מאוד, הנהלת בית הספר, מינהל החינוך בעירייה בראשותו של ממלא מקומי רון כץ, אנשי מנהל החינוך והשירות הפסיכולוגי, כולם ביחד עם משרד החינוך נכנסו לעובי הקורה על מנת לתת לילדות את הטיפול הראוי והדחוף ביותר. חשוב להדגיש כי המורה נקלט בבית הספר על פי כל הקריטריונים ונמצא כשיר לעבוד עם ילדים. אנחנו נעקוב אחר הטיפול באותן ילדות, נגבה את בית הספר ונסייע להורים ולמשפחות ככל שרק ניתן. המקרה ייבחן בימים הקרובים במקביל למעורבותה של המשטרה".

הלילה הובא המורה החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון, המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו ב-10 ימים אולם בית המשפט נעתר חלקית והאריך מעצרו עד ליום רביעי.

עורכת דינו של המורה החשוד, שירן גולברי מסרה בצאתה מהדיון בבית המשפט כי החשוד מכחיש בתוקף את החשדות המיוחסים לו.

אילוסטרציה. לתמונה אין קשר לנאמר בכתבה. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button