בידורמבזקיםמשפטי/פלילי

תלונה נוספת נגד אליעזר דלאל, הפרקליטות הגישה כתב אישום מתוקן

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לפני זמן קצר (ראשון) כתב אישום מתוקן לבית משפט השלום בעיר נגד אליעזר דלאל.

כתב האישום תוקן בעקבות תלונה חדשה שהוגשה לאחר הגשת כתב האישום המקורי, בעקבותיה הוסף אישום נוסף במעשה מגונה.

אליעזר דלאל בן ה-67 בעל פיצריית "הסובל" ברחוב אבן גבירול בתל אביב, המוכר מהתוכנית "החברים של נאור", מואשם בגין עבירות של מעשים מגונים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פי כתב האישום המתוקן, באישום הראשון – ביום 15.09.2017, סמוך לאחר השעה 17:00, הלכה ג.ג. בת 28 ברחוב אבן גבירול בתל אביב, סמוך לבית העסק של הנאשם – פיצרייה בשם "הסובל". הנאשם אשר ישב מחוץ לפיצרייה, פנה למתלוננת ואמר לה 'חבל שאת מסתירה את היופי שלך מהעולם', והציע לה לשבת עימו בפיצרייה. המתלוננת, אשר זיהתה את הנאשם כשחקן בסדרת טלוויזיה, נכנסה לפיצרייה והתיישבה על כיסא מאחורי דלפק ההגשה, בעוד הנאשם עומד מולה, מעבר לדלפק.

הנאשם אמר למתלוננת כי הוא יכול לעזור לה להעלות את הביטחון העצמי שלה, שאז התקרב מאחוריה, הניח את ידיו על חלק גבה העליון והחל לעסותה. הנאשם שאל את המתלוננת 'אם זה נעים', והמתלוננת אמרה לו שהמגע אינו נעים לה, וכי היא לא רוצה במגע זה. הנאשם פסק מלעסות את המתלוננת ואמר לה כי 'אם זה לא נעים לך, אז לא נעשה שום דבר'.

לאחר מספר רגעים, בעוד הנאשם נמצא מאחורי המתלוננת, הוא שב ונגע בכל חלקי גבה בתנועות עיסוי, וכן עיסה את חזה, והתחכך בה מאחור עם איבר מינו. בנוסף, ליטף הנאשם את בטנה של המתלוננת בידו הימנית, הגיע עם ידו בסמוך למפשעתה, וכן ליטף את ישבנה.

בשלב זה, כך על פי כתב האישום, קיבלה המתלוננת שיחת טלפון לטלפון הנייד שלה, והיא קמה ממקום מושבה ואמרה לנאשם כי היא חייבת ללכת. הנאשם אמר למתלוננת כי 'הנה את בורחת שוב פעם, את בורחת מעצמך, אני יכול לעשות לך רק טוב, את הולכת לסבול, אם תלכי את מפסידה'. המתלוננת ביקשה לצאת מהפיצרייה, שאז גילתה כי הנאשם נעל את הדלת. המתלוננת ביקשה מהנאשם לפתוח את הדלת, והנאשם אמר לה 'חבל, את כזו מתוקה, פשוט חבל'. במעשיו המפורטים לעיל, ביצע הנאשם במתלוננת מעשים מגונים בלא הסכמתה.

באישום השני – ביום 13.09.2018, סמוך לשעה 18:00, הלכה א.א. בת 17 ברחוב אבן גבירול בתל אביב, סמוך לפיצרייה. הנאשם אשר ישב מחוץ לפיצרייה, פנה למתלוננת ואמר לה כי 'תמיד שאת עוברת כאן את מתעלמת ממני, את יפה, יש לך פני מלאך, למה אין לך ביטחון, בואי אני אעלה לך את הביטחון'. הנאשם הציע למתלוננת לשוחח עימו בתוך הפיצרייה, והסביר לה כי הוא צריך להיכנס למחסן הפיצרייה על מנת לסדרו.

המתלוננת אשר זיהתה את הנאשם כשחקן בסדרת טלוויזיה, אמרה לנאשם כי היא לא נכנסת למחסן עם אדם שאין לה היכרות עימו, והנאשם אמר לה כי לא ייגע בה, וכי 'אינו מתמסר בקלות'. המתלוננת נכנסה לפיצרייה, והנאשם העמיד את המתלוננת מול מראה ואמר לה כי היא יפה, וכי היא לא צריכה לפחד ממנו. המתלוננת השיבה לנאשם כי איננה מפחדת, שאז סגר הנאשם את דלת הפיצרייה.

עוד נטען בכתב האישום כי בעודם עומדים האחד מול השני, סיפרה המתלוננת לנאשם כי היא לומדת במגמת תיאטרון, והנאשם הבטיח לה כי בפרויקט הבא אותו יצלם ייקח אותה לשחק. עוד אמר הנאשם למתלוננת כי הוא מכיר 'בנות כמוה אשר צריכות תשומת לב ואהבה, וזו לא בושה לדרוש את זה'.

בשלב זה, התקרב הנאשם למתלוננת, ליטף אותה בשיערה, בכתפיה, נצמד אליה וחיכך את איבר מינו מעל בגדיה. בנוסף, ליטף הנאשם את המתלוננת בישבנה. המתלוננת זזה לאחור ואמרה לנאשם כי מעשיו אינם נעימים לה, והנאשם הבטיח למתלוננת כי יתרחק ממנה ולא ייגע בה.

מיד לאחר מכן, אמר הנאשם למתלוננת כי הוא רוצה לעזור לה להעלות את הביטחון העצמי שלה, התקרב אליה בשנית, ליטף את גופה, התחכך בה, ונישק אותה על לחיה. המתלוננת שבה ואמרה לנאשם כי מעשיו אינם נעימים לה. הנאשם התרחק, אמר למתלוננת כי לא יתקרב אליה, אך מיד התקרב אליה פעם נוספת, נישק אותה על לחיה מספר פעמים, וכן ליטף את ישבנה.

המתלוננת אמרה לנאשם כי לא נעים לה, והנאשם התרחק ומיד התקרב אליה ברביעית, ליטף את גופה שב והתחכך בה.

המתלוננת אמרה לנאשם כי היא חייבת ללכת, והנאשם נתן למתלוננת את מספר הטלפון הנייד שלו ואמר לה כי אם היא רוצה להיפגש פעם נוספת שתתקשר אליו. עוד אמר הנאשם למתלוננת כי הוא יודע שתספר להוריה את שהתרחש, אולם הוא יגיד שלא קרה דבר. במעשיו המפורטים לעיל, ביצע הנאשם במתלוננת מעשים מגונים בלא הסכמתה.

צילום: מתוך "החברים של נאור", ערוץ 10

באישום השלישי – ביום 19.06.2019, סמוך לשעה 13:00, הלכה ב.ב. בת 17 ברחוב אבן גבירול בתל אביב, סמוך לפיצרייה. בין הנאשם למתלוננת היכרות שטחית.

הנאשם, אשר עמד מחוץ לפיצרייה, פנה למתלוננת ואמר לה כי הוא רואה שהיא חסרת ביטחון עצמי, וכי היא לא מממשת את הפוטנציאל שבה. הנאשם הזמין את המתלוננת להיכנס לפיצרייה על מנת שישוחחו, והמתלוננת נכנסה לפיצרייה והתיישבה על כיסא מאחורי דלפק ההגשה, בעוד הנאשם עומד מולה, מעבר לדלפק.

הנאשם החל לשוחח עם המתלוננת על נושאים מיניים, כך כאשר הבחין במנורה שקנתה המתלוננת, אמר לה כי 'קנית מנורה לחבר שלך שיראה אותך כשאתם עושים אהבה'. עוד אמר לה כי היא רצה אחרי טיפשים וכי 'היא טיפוס שיורד לכולם, ואף אחד לא יורד לה' וכי היא צריכה ללמוד ש'ירדו לה' ולא שהיא 'תרד כל הזמן'.

הנאשם אחז בראשה של המתלוננת ואמר לה 'את מדהימה, את מיוחדת, יש לך ראש מעל הגיל שלך', וקירב את פניה לעברו. המתלוננת אשר חשה אי נוחות ממעשיו של הנאשם הזיזה את ראשה.

במהלך השיחה בין המתלוננת לנאשם, אמרה המתלוננת לנאשם כי אנשים פגעו בה, והנאשם השיב למתלוננת כי 'כולם רצו לזיין אותה', וכי הוא יודע שהיא רוצה שיעשה לה עיסוי, ושאל אותה מדוע היא לחוצה, וכי היא זקוקה לתשומת לב.

הנאשם התקרב למתלוננת מאחור, נצמד אליה, והחל לעסות את כתפיה, את גבה, סמוך לבית השחי בקירוב לחזה, וכן את אזור האגן סמוך לישבן. בנוסף, אמר הנאשם למתלוננת לרכון קדימה, והתחכך בה מאחור עם איבר מינו ברגליה ובאגנה. סמוך לאחר מכן, נגע בישבנה של המתלוננת מעל בגדיה, ואמר לה כי יש לה גוף מאוד יפה.

הנאשם שב וחזר על מעשיו מספר פעמים, ובמהלך האירוע כולו אמרה לו המתלוננת שהיא צריכה ללכת, והנאשם אמר לה להישאר, כשהוא מוסיף ואומר לה 'אני רואה שאת מתוחה ומתביישת, אז אני אעשה לך מסאז'. נוכח מעשיו החוזרים ונשנים של הנאשם, התכווצה המתלוננת בכיסאה, והנאשם שאל אותה מדוע היא מתביישת ולא נינוחה.

בשלב מסוים, בטרם לכתה של המתלוננת מהפיצרייה, אמר הנאשם למתלוננת כי הוא מקווה שהיא לא תספר על האירוע. במעשיו המפורטים לעיל, ביצע הנאשם במתלוננת מעשים מגונים בלא הסכמתה.

3 תגובות

Back to top button