מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: "התקין מצלמות נסתרות באמבטיה וצילם קטינות שהזמין אליו"

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה היום (שני) לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד שלום מירון, בן 32 מירושלים, מנהל אבטחת מידע בחברת הייטק, בגין ביצוע שורה של עבירות מין בקטינות ועבירות של ייצור חומרי תועבה פדופיליים, כמו גם עבירות של פגיעה בפרטיות והאזנת סתר.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין אדר לר בתום חקירה שהתנהלה ביחידה 105 בלהב 433 במשטרת ישראל, החל משנת 2017 ועד למועד מעצרו בתחילת החודש, פרסם הנאשם, במספר הזדמנויות, מודעות בחשבונות אינסטגרם שונים, בהן קרא בין היתר לקטינות כבנות 16-12 שנה ליצור עמו קשר ככל שהן מעוניינות להגיע ליום צילומים בירושלים, בעבור תשלום כספי שייתן להן. כתוצאה מכך, 55 קטינות יצרו עמו קשר, והנאשם הסביר להן כי הוא מעוניין לצלמן בצילומים אומנותיים שנערכים באמבטיה המלאה בצבעי גואש.

אילוסטרציה. קרדיט: freeimages

עוד כתב להן הנאשם כי מאחר שמדובר בצילומים הכוללים טבילה באמבטיית-צבע, יהיה עליהן להתקלח בתום הצילום ולשם כך עליהן להביא עמן כלי רחצה ובגדי-החלפה. בחדר האמבטיה בו הקטינות נדרשו לערוך מקלחת בתום הצילומים, התקין הנאשם מבעוד מועד מצלמות נסתרות המתעדות את הנעשה בחדר האמבטיה. בפועל, הגיעו ל"צילומים האומנותיים" 6 קטינות וצולמו ובסתר בחדר האמבטיה. כמו כן, 9 בנות נוספות קבעו להיפגש עמו בדירת הצילומים, אולם מעצרו של הנאשם קטע את תוכניותיו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשרד לביטחון פנים ומשטרת ישראל

בהמשך כתב האישום מפורט כיצד הנאשם יצר קשר עם שלוש קטינות נוספות. הנאשם קבע להיפגש עימן בווילה ביישוב בצפון הארץ, שם צילם אותן בעירום מלא ובתנוחות מיניות, הכל בהתאם להוראות בימוי שנתן להן ועבור תשלום כספי בסכום של אלפי שקלים במזומן שנתן הנאשם.

אילוסטרציה. קרדיט: freeimages

בנוסף, הנאשם איתר עוד 7 קטינות, שלהן הציע שיצטלמו עבורו בעירום כשהן מבצעות בגופן מעשים מגונים בעבור תשלום כספי. אותן קטינות עשו כן, ובתמורה קיבלו מהנאשם תשלום כספי שהועבר להן באמצעות קוד שמסר להן, המאפשר משיכת מזומן מכספומט ללא כרטיס בנקט.

בד בבד עם הגשת כתב-האישום הוגשה בקשה למעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. הפרקליטות הדגישה את העובדה שהנאשם ניצל את מאפייניה של פלטפורמת האינסטגרם, שאפשרה לו ליצור קשר עם עשרות קטינות ולנצלן כדי להצטלם בעירום ללא ידיעתן (בחלק מהמקרים) תוך הצגת מצג שווא כלפיהן.

Back to top button