צרכנות

צעצועי מין – תעשיית ההנאה

תעשיית צעצועי המין היא תעשיה פורחת העומדת על מעל 15 מיליארד דולר בשנה וזו תעשייה שלא תפסיק לשגשג ולהמציא אביזרי מין חדשים עם טכנולוגיות מתקדמות התורמות לדיוק מקסימלי ולמשחקי מין מענגים, חלק יאמרו אנו פועלים על פי עקרון ההנאה, אנו רוצים לספק את הגוף שלנו בדרך זו או אחרת וצעצועי מין מסייעים לנו בכך, מרגשים אותנו, מקרבים בין בני הזוג וכמובן מביאים אותנו לגירויים מיניים ואף לאורגזמות, להנאה גרידא.

התעשייה פוריה בגלל הביקוש הרב לצעצועי מין, כלל האוכלוסיה מגלה שאביזרי נועדו לכולם בלי יוצא מן הכלל ולא רק לקהילות מסוימות. הביקוש גדל משנה לשנה חנויות סקס נפתחות בכל עת, בין אם חנות סקס אונליין או חנות פיזית.

המוצרים משתכללים והופכים להיות מדויקים יותר וכך גם יותר מענגים ומרגשים, שמות כמו סטיספייר Satisfyer, רוקט-פורט, ביצת רטט, הם דוגמאות לצעצועי מין מודרניים או כאלו שהשתכללו עם הזמן, אותם תוכלו למצוא כמעט בכל חנות סקס ובתים רבים. בואו ונבדוק כמה מהמוצרים שהפכו להיות פופולריים בקרב המשתמשים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סטיספייר Satisfyer

אביזר סקס בסגנון ויברטור מאוד מבוקש בשנים האחרונות בקרב המין היפה, ישנם מספר סוגים של Satisfyer, חלק מציעים ויברציות, חלק פריצי אוויר והלהיט הוא מצב יניקה. אתן מניחות את הסטיספייר על הדגדגן ומפעילות אותו על מצב יניקה בדרגות שונות, מה שמביא אותך לשיכרון חושים שאין שני לו.

גברים, ראו הוזהרתם, הסטיספייר ובטח Satisfyer Pro בעל 11 מצבי יניקה הנטען, עושה את העבודה, כשמו כן הוא, הוא מספק ומביא את האישה לאורגזמות עוצמתיות. הוא קטן ולא משמעותי בגודל שלו, כך שניתן לקחת אותו אתכן לאן שתרצו.

כמו הרבה צעצועי מין רצוי להשתמש במכשיר עם חומר סיכה. עכשיו שימו לב, סטיספייר הוא אביזר מאוד פופולרי ויש לו הרבה חיקויים, אל תפלו במלכודות, רכשו מוצרי מין רק מחנות סקס רשמית כמו סקס-פלאנט (נזכיר בהמשך).

ביצת רטט

אביזר מין בצורת ביצה, את הביצה מחדירים לואגינה או לפי הטבעת ומפעילים אותה על רטט בעוצמות שונות וכך נוצר גירוי פנימי. ביצת רטט מגיעה עם שלט, ישנן עם אף עם שלט רחוק ואף ניתן להפעיל דרך אפליקציה.

ביצת רטט מיועדת לשימוש אישי או זוגי עם בן/בת הזוג, כך שהמכשיר יכול להכניס חיים לחדר המיטות וריגוש בין בני הזוג, גם כי זה משחק זוגי וגם כי יש פה אלמנט של שליטה בגירוי.

חנות סקס

עקב הפופולריות של עולם המין, חנויות סקס צצות בכל עיר ועיר, כמובן שהיום חנות מין שמכבדת את עצמה תפעיל חנות סקס אונליין המספקת הזמנה אינטרנטית.

סקס-פלאנט היא חנות סקס אונליין המציעה  את המגוון הגדול בארץ לצעצועי מין הניתנים להזמנה ומשלוח דיסקרטיים, בחנות אביזרי מין רבים ומקוריים לרבות Satisfyer וביצת רטט וכמובן שעוד הרבה.

אתם מוזמנים להיכנס לעולם הנפלא של צעצועי מין וראו איך החיים שלכם הופכים למרגשים יותר.

Back to top button