חדשות הארץמבזקים

השר ארדן: "לא הנחייה שלי, המפקד המשטרתי הוא שהחליט"

השר גלעד ארדן תוקף הבוקר (רביעי) את הטענות נגדו על כך שהנחה את המשטרה לאפשר למפגינים אתמול לחסום את הכבישים ברחבי הארץ ואמר כי "בניגוד לפרסומים שקריים של עיתונאים ופרשנים, שלא מכירים את העובדות וגם לא את החוק, יש להבהיר שלא היתה שום ״מדיניות״ מטעמי לאפשר חסימת כבישים וצמתים."

ארדן הסביר כי "הסמכות להחליט מתי להפעיל כח ובאיזה עוצמה היא אך ורק של המפקד המשטרתי, שאחראי אישית על שלום הציבור ובטחונו! המשטרה נתקלה אתמול בהיקף מחאה גדול מהצפוי וברמת אלימות חסרת תקדים ולכן נדרש היה לה זמן של שעות כדי לרכז כוחות ואמצעים שיאפשרו את פינוי הצירים במדרג שהחוק מחייב כדי לצמצם פגיעות בנפש. הסבל של הציבור הרחב כואב ומובן וגם אני חוויתי אותו אתמול. אולם אם היו נהרגים מפגינים התוצאה היתה רעה עוד יותר לכולנו".

19 תגובות

  1. דברים הכי גרועים? אם השמאל היה בשלטון הדברים היו גרועים פי כמה וכמה. שכחת את הפיגועים ההמוניים והאינתיפאדה?

  2. מתי הממשלה הזו תעשה דברים על פי חוק וסדר!? לכו לעזעזעל ממשלת ליכוד הרסתם תמדינה ! לא יאמן ! הדברים הכי קשים קרו בשלטון שלכם! אין דין ולא דיין ! אתם לא מצלמים לומר קשה לנו איבדנו תזה לא יכולים לנהיג את העם! להודות ולקחת אחריות לעוף מהממשלה! לא מסוגלים! באמת האזרחים הגיעו במדינה הזו לשפיכת דמים קשה! גם אם זה לא הפגנה האלימה הזו שאין לה הצדקה ככה סתם יש אלימות קשה..אלימות בכביש אלימות במקומות בילוי אלימות במרכזי קניות אלימות בין.אומות בכל מקום! זהו אבדנו את השפיות לגמרי!?

  3. נו מה למה ששוטר יקח אחריות על משהוא מה שהם לומדים שם זה רק איך להפיל ולהפליל אירגון שצריך לפרק ולהרכיב מחדש

  4. השר ארדן. ומי אחראי לטפל בקרן החדשה לישראל שמממנת את הפגנה נגד מדינת ישראל. אתה לא מסוגל לטפל בהם ולא ביבי הייתי ליכוד. נגמר לכם הסוס אתם מבולבלים וחלשים מה שרואה האזרח הקטן אתם פשוט עיוורים. שלא נדבר על החמס שצוחק עליך ועל ביבי ועלינו אין אתה לא מסוגל לטפל בקרן החדשה שתורמת כסף גם לנוצרים בארץ שישתלטו על קבר דויד ויש שם הרבה מכות איתם לא מראים את זה בתקשורת ואתה עוצם עיניים. אז לך הביתה אתה חלש חלש מאוד

  5. מה היה קורה אילו נהגים בת"א שעשו בהם לינץ' או אנשים חולים שנתקעו בפקק 7 שעות היו מתים? מה היית אומר אז?? אני מעדיף פושעים מתים בגלל אלימות משטרה, מאשר אזרחים עוברי אורח תמימים שנקלעו לסיטואציה על לא עוול בכפם. בכלל לא מעניין אותי צבע העור. עבריינים לכלא נקודה. מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים!

    הבושה הזאת תיזכר לדורות!

  6. התנהגות האתיופים בהתפראות ש הם קוראים מחאה, מעידה כאלף עדים מי הם באמת ומדוע הם :בשיטור יתר" לא מבין מדוע זה פסק. האתיופים הוכיחו שזה היה מוצדק ואולי יש צורך להחזיר את "שיטור היתר"

  7. בשנת 2011 הפגינו 500,000 איש שבועות מספר, אף רכב לא נשרף, אף שוטר לא הוכה, אף חנות לא רוסקה, אף אבן או מדרכה לא נזרקה ולא נהרסה. האם מחאה של סתם יורמים או שהאתיופים אכן חברה אלימה במיוחד….

  8. תוהה כיצד היו מגיבים אם תושבי טירה או קלנסוואה או ג'אסר א זרקא היו סוגרים את הצירים 6 שעות או משתמשים בבקבוקי תבערה…האם בכלל היו מצליחים לסגור ??????? כיצד נגמרה הסגירה שלהם בשנת 2000?????

  9. פופוליסט ושפן.
    לקח לו 24 שעות לצאת מהמחילה ולהחליש את אלה שהוא אמור להגן עליהם.

  10. מצטער אין חוק ומשטרה בישראל , בשביל להוכיח ההיפך צריך לעצור את המתקיפים האלימים המצולמים תוקפי בני אדם תמימים ושורפי מכוניות להעמידם לדין ישפטו לכמה שנים ואז המדינה תוכיח את עצמה שהיא יכולה לשרוד .

  11. שר רופס! לא הצליח למנות מפכ"ל "המותאם לצרכי הבית המלוכה"..המשטרה פועלת כבר כמעט שנה עם ממלא מקום.. אין תוכניות עבודה, אין מדיניות וארדן שותף לגחמות המושחתות של ראש הממשלה !
    ארדן מנסה להתנער מאחריות למחדל שאפשר התפרעויות של המונים שפגעו באזרחים ללא הצדקה! פגעו ברכוש ובגופם של אנשים חפים מפשע והמשטרה במקום לפזר את ההפגנות והפרת החוק של החוליגנים בחרה לאפשר "מחאה" וכל זה תחת הנחיתו של השר הרופס ארדן. במדינה מתוקנת השר והמפכ"ל היו מתפטרים והייתה מוקמת ועדת חקירה. אבל אנחנו כבר מזמן לא מדינה מתוקנת.

  12. עם כל הכבוד ארדן
    את מצתער על מה שקורא , לא יוכל להיות שאזרחים מותקפים ואין מי שיגן עליהם.
    אין חוק וסדר.
    איפה את שתנחה את הפיקוד שלא יודע לקבל החלטות.
    לא יוכל להיות שאזרחים מפוחדים ולא יכולים לנסוע בכבישים ומותקפים באבנים כאשר יש ילדים בתוך הרכב.
    או שתתחיל למלא את תפקידך או שיתפטר מהתפקיד.
    ביזיון מה שקורא במדינה

  13. כמו רוב הפוליטקאים הישראלים, זורק את האחראיות על אחרים, חכם לאחר מעשה.

  14. הכי קל זה לברוח מאחריות ולהפיל את האשמה על מישהו אחר שגם לא יכול להגיב לך
    בכל מדינה אחרת השר היה מתפטר
    אז אני ממש ממש לא חושב שזה יקרה אבל תיקח אחריות

  15. מר ארדן כמה נכשלת מאז שאתה שר לבטחון פנים
    כל ניצב שהבאת נגוע במחלה של סקס עם שוטרות,
    אין מפכ"ל משטרה כבר חצי שנה עלאק בגלל הבחירות
    אתה לא יכול לשלוט על כלום ושום דבר
    מדבר על אסירי החמאס ואז נכנע להם מהפחד
    שהם יעשו מחאה בבתי הסוהר, הפשע של הערבים והבדואים
    אין לזה סוף, אתה מר ארדן כישלון, זבל מי שנתן לך את התפקיד
    יאללה לך הביתה וטוס לנו מהעיניים, פחדן עלוב.

Back to top button