איראןמבזקים

איראן: "האויב רועד אפילו מהמחשבה לפעול צבאית נגדנו"

הגנרל חוסיין סלאמי, מפקד משמרות המהפכה האסלאמית (IRGC) של איראן אמר היום (רביעי) כי איראן התקדמה משמעותית מאוד בתחום הביטחון ולמעשה הרתיעה את האויב מלהילחם בה.

"בתחום הצבאי חסמנו לחלוטין את דרכו של האויב להילחם בנו והפכנו את מאזן הכוחות לטובתנו", אמר הגנרל סלאמי בהתייחסו להקמת מפקדת "חאתם אל אנבייה"- יחידת ההנדסה של משמרות המהפכה.

"בנסיבות הנוכחיות, האויבים, נזהרים מאוד שתפרוץ מלחמה", ציין סלאמי. "החרדה הזאת ניכרת ביחסם המעשי והטקטי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף כי, "לפני זמן לא רב אמרו שהמלחמה עם איראן היא בלתי נמנעת אם תסרב לנהל משא ומתן, אבל הנה איראן סירבה ועכשיו האויב רועד אפילו מהמחשבה על סכסוך צבאי פוטנציאלי עם הרפובליקה האסלאמית."

"זכינו בניצחון גם בזירה הפוליטית", ציין סלאמי והזכיר את הפגישה של ראש ממשלת יפן, שינזו אבה עם המנהיג העליון של איראן, האייתוללה עלי חמינאי בחודש שעבר, שהגיע בתקופה של ניסיונות גוברים מצד ארה"ב לדרדר את היחס כלפי איראן בעיני הקהילה הבינלאומית.

סלאמי התייחס לפגישה ואמר כי "הפגישה הביסה פוליטית את האויב" הוא הוסיף כי "בעקבות הפגישה עלה מעמד כוחנו הפוליטי בעולם וסוגיית הבידוד האיראני נדחתה כמרדף פסול."

הוא חזר על דבריו של מנהיג המהפכה האסלאמית, האייתוללה עלי חמינאי במאי, שתיאר את איראן כמעצמה של כוח רצון אל מול האיומים מצד ארצות הברית. "אומה תישאר איתנה וחזקה כל עוד היא מסרבת להתקפל בפני רצונותיו של האויב" אמר סלאמי.

"הרפובליקה האסלאמית דחתה את הניסיון של האויב לכפות את רצונה על העם האיראני. הצלחנו לנפץ את אשליית הפאר שוושינגטון יצרה בעצמה על דעת הקהל העולמית. ארצות הברית העצימה את כוחה הצבאי באופן משמעותי וזאת על ידי שליחת נושאת מטוסים, ספינות מלחמה, כלי טיס וכ- 1,500 לוחמים נוספים למזרח התיכון. הנשיא דונלד טראמפ ובכירים בממשלתו התכחשו שוב ושוב כי בכוונתם לנהל מלחמה עם איראן וטענו כי הציוד הצבאי והחיילים האמריקנים נועדו בכדי למנוע זאת". אמר סלאמי והוסיף, "כי האויב התרכז במלחמה נגד איראן ובניסיון להשתמש בכל הכלים על מנת להטיל לחץ בינלאומי נגד איראן".

לדבריו, "ארה"ב הטילה סנקציות ואף איימה על מדינות שלא לסחור עם איראן, כולל בנפט. אך הרפובליקה האסלאמית תמצא דרכים להתמודד עם האויב ולעמוד בפני כל תרחיש".

הגנרל חוסיין סלאמי, מפקד משמרות המהפכה של איראן

2 תגובות

  1. על מה הוא מדבר ? כל שבוע הם מקבלים בראש בסוריה , כמה אירנים מתים , והם רועדים להגיב , יפה שעוד יש להם את החוצפה לפתוח פה , מדהים הטמטום של האיסלאם, דת מטומטמת

Back to top button