כלכלהמבזקים

לקחת משכנתא אחרי שמסיימים פשיטת רגל- זה בהחלט אפשרי

אחד הדברים המורכבים מבחינת החיים הפיננסיים זה לעבור פשיטת רגל. מבטיחים דף חדש, אבל המציאות היא שהחיים מול הבנקים ובקבלת המשכנתא ממשיכים להיות מורכבים עוד הרבה שנים. כאן אני נכנס לתמונה, שמי מרטין בוקסדורף ואני עוסק בהשגת משכנתא לאנשים שעברו פשיטת רגל.

מה הכוונה עברו פשיטת רגל?

אני מקבל הרבה מאוד טלפונים מאנשים שנמצאים בהליך פשיטת רגל ורוצים לקחת משכנתא, לצערי זה לא אפשרי. הכוונה היא לאנשים שסיימו את הליך פשיטת הרגל וקיבלו הפטר חלוט. כאן אני מומחה ויודע להשיג משכנתאות מהבנקים בריביות בנקאיות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

איך הדברים עובדים בעצם?

למעשה החלק העיקרי הוא להיות מוכנים וסגורים על הפרטים של הבעיות שהיו ושל מה היתרונות שלנו במקרה הזה. כלומר, אנחנו נישב יחד בערך חצי שעה כדי להבין לעומק את כל הדברים החשובים ביותר. למה נגרמה פשיטת רגל? מתי התחילה? מתי התקבל הפטר? האם היו בנקים מעורבים בפשיטת רגל? האם היו הוצאות לפועל בגובה משמעותי?

מצד שני, כמובן היתרונות שיכולים להיות, כמו הכנסות גבוהות ויציבות, הון עצמי גדול, ערבים שיכולים להיות, יציבות תעסוקתית ועוד.

למה כל זה חשוב?

הסיבה שזה חשוב היא לצורך ההכנה. אני אישית מאמין מאוד בהכנה נכונה, כלומר אם נישב יחד, נוכל לבדוק לעומק את כל מה שמהווה נקודות שליליות ואת כל מה שנקרא נקודות חיוביות. כאשר יהיה לי את כל המידע הנדרש לצורך פנייה לבנקים, אני אצא לעשות זאת כאדר אני מוכן ויש לי את כל הכלים הנדרשים לצורך כך.

מה חשוב לבדוק:

הנקודות העיקריות שאנחנו חייבים לשים לב אליהן ולהיות מודעים אליהן הן אלו:

בנקים שרופים– הדבר העיקרי הוא להבין מה הבנקים שהם שרופים בשבילנו. כאשר מדברים על משכנתא אחרי פשיטת רגל, הדבר הקריטי ביותר זה לראות מה קורה מבחינת מצבת הבנקים שאנחנו יכולים בכלל להגיש בהם בקשה למשכנתא.

הכוונה היא לכך שאם היה בבנק מסוים, בעיות עם תשלומי משכנתא, בעיות של הסדרי חוב, בעיות של מחיקות חוב ולא משנה לפני כמה זמן, הבנק הזה שרוף לנצח נצחים. המטרה שלנו היא להישאר עם כמה שיותר בנקים שהם לא שרופים.

הכנסות והכנסות– כאן אנחנו מגיעים לנקודה קריטית, אנחנו כמובן לא יכולים לשנות את המקומות שאתם עובדים בהם, אבל בגדול: השאיפה היא להראות לבנקים הכנסות בגובה הנדרש ( פי 3 מתשלומי המשכנתא), הכנסות יציבות מאותו מקום עבודה לאורך זמן, כלומר וותק כמה שיותר ארוך.

הקריטריון הזה הוא שקובע בעצם איך קובעים את מי אתם היום? זה נכון שהייתה פשיטת רגל, אבל מי אתם היום? את זה קובעים לפי הכנסות.

אני לא מדבר על הכנסות גבוהות במיוחד, זה לא הכוונה. הכוונה היא לכך שיש תשלומים מסודרים שמופקדים בצורה מסודרת בחשבון עם תלושים מסודרים. מעבר לזה אנחנו רוצים לראות שהחשבון מתנהל בצורה מסודרת , כלומר אין חריגות מהמסגרת, הכול משולם בזמן ואין חלילה תשלומים שלא משולמים. הדברים האלו מראים את ההתנהלות שלכם, האם אתם למדתם להתנהל בצורה נכונה.

אסמכתאות וניירת:

אני אישית מאמין גדול מאוד בניירת, הסיבה היא מאוד פשוטה. הבנקים באמת לא רוצים לקבל אנשים אחרי פשיטת רגל, הם ממש לא רוצים. המטרה היא להסביר ולרכך את עמדת הבנק. תחשבו שנייה על שני תשריטים. התסריט הראשון הוא שאני מגיע לבנק ומתחיל לספר: זוג מקסים עברו פשיטת רגל והשתקמו עכשיו, רוצים להתחיל מחדש ולקחת משכנתא. זה אולי נכון, אבל לא משכנע.

מצד שני בואו ננסה תסריט אחר, אותו הבנק ואותו הזוג. אבל הסיפור הוא שהבעל עבר תאונת עבודה ולא יכול היה לעבוד במשך חצי שנה, העסק התדרדר וקרס ובגלל זה נוצרה פשיטת רגל, נכון שזה נשמע עדיף? במיוחד אם זה מגובה בניירת רלוונטית, זה הרבה יותר יעיל.

 

Back to top button