צרכנות

שליכט גמיש – טרנד כובש

שליכט גמיש הוא הטרנד החם לקירות הבית: הוא שידוך מושלם לשלל סגנונות עיצוב, עמיד,  מתאים לפנים ולחוץ והכי מתאים לאקלים הישראלי.

אין רגע משעמם בכל הנוגע לעיצוב הבית וטוב שכך. הטרנד הכי חם בשטח הא חיפוי קירות ולא סתם חיפוי קירות אלא שליכט גמיש דקורטיבי שמוסיף הרבה עניין ועומק לחלל. היתרון הגדול של חיפוי שליכט גמיש לקירות הוא הגיוון הוויזואלי שלו – אפשר להתאים שליכט גמיש לכל סגנון עיצובי. הבית שלכם בסגנון כפרי? השליכט הגמיש יעניק את החספוס והטקסטורה המאפיינים סגנון כפרי רומנטי; הבית שלכם מעוצב בסגנון מודרני? השליכט יכניס לתוכו מימד אורבני, נקי ועכשווי; הבית שלכם מאופיין בסגנון אקלקטי? השליכט יחבר בין שלל הפריטים, הצבעים, החומרים והטקסטורות בבית.

מלבד תוספת עיצובית לשליכט גמיש של BG Bond יש כמה וכמה יתרונות משמעותיים ברמה הפרקטית:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מתאים לבתים ישראליים – שליכט הוא ציפוי דקורטיבי לציפוי קירות פנים וחוץ. מכיוון שהטקסטורה שלו משופשפת לא נראים עליו פגמים קטנים כך שהוא מושלם לבתים פעילים עם ילדים ואורחים.

עמיד לאורך שנים – השליכט הגמיש שומר על מראה אחיד של הקיר לאורך זמן רב. בזכות איכותו של החומר שפיתחה חברת בי ג'י בונד שומר השליכט הגמיש על אחידות גוון וטקסטורה לאורך שנים.

השליכט הגמיש מתאים למזג האוויר הישראלי מה שהופך אותו למתאים גם לשימוש על קירות חיצוניים. השליכט הגמיש עמיד לקרני UV, מים, גשם, חום ולחות. יתרה מזאת, שליכט תרמי גם מפחית את הטמפרטורה של המבנה בחום הישראלי השורר בקיץ.

מתאים ליישום על גבי כמעט כל תשתית-אפשר ליישם שליכט גמיש על גבי קירות צבועים, טיח שחור, בטון חלק, על גבי טיח קיים ועוד.לא בטוחים לגבי הכנסת השליכט הגמיש לבית שלכם? בכל התייעצות יש לפנות למחלקה טכנית של בי ג'י בונד ולקבל מענה אישי.

קל ופשוט ליישום – אפשר ליישם לבד את השליכט הגמיש כל הקיר בטכניקה של מריחה ושפשוף אחרי הכנת הקיר לפני בהתאם להנחיות פשוטות למדי.

מה הטקסטורה המועדפת עליך? אפשר לבחור את הטקסטורה במהלך היישום מתוך שלל אפשרויות – מטקסטורה עדינה ואלגנטית עד טקסטורה מחוספסת וגסה המשקפת מראה כפרי אותנטי.

מה הצבע המועדף עליך? במניפה של BG Paint יש 556 גוונים של שליכט, מה שאומר שהשמיים הם הגבול מבחינת התאמה. כאן אפשר למצוא את כל הגוונים של השליכט הגמיש של בי ג'י בונד: www.bg-paint.co.il

השליכט נכנס הביתה

השליכט עשה דרך ארוכה משימוש חיצוני בלבד לתוך הבתים וללב הזירה העיצובית. הראשונים לאמץ את הטרנד ולהכניס אותו לפרויקטים פרטיים ומסחריים היו מעצבות פנים, אדריכליות ואדריכלים שאהבו מאוד את הטקסטורה הייחודית שמעניק השליכט לקירות. היום אפשר למצוא שליכט בכל חלל בבית – בסלון, במטבח, בחדרי שינה, וכמובן בחדרי רחצה, שם הוא פופולרי מאוד בזכות העמידות שלו למים ולחות. בדומה לצבע יש לשליכט הגמיש יכולת לשדרג בקלות ובמחיר נוח את החלל, גם אם מדובר בקיר אחד או אפילו רהיט.

רוצה לדעת עוד על שליכט גמיש דקורטיבי? הכל כאן: www.bg-paint.co.il/בי-ג-י-שליכט-גמיש

 

 

Back to top button