חדשות הארץמבזקים

לאחר מותו של הצעיר: הופסקה פעילות יאכטת "אטלנטיס" באילת

היום (שישי) זומן בעל יאכטת "אטלנטיס" באילת לשימוע בפני קצין משטרה בעניין חשד להפרת תנאי רשיון עסק.

בסיום השימוע, לאחר שנשמעו טענות בעל היאכטה ובהתחשב בצורך של שמירה על שלומו של הציבור ובטחונו ומנגד הימנעות מפגיעה קשה בפרנסת הבעלים, הורה קצין משטרה על התנאים הבאים : הצגת מצלמות אבטחה תקינות ומקליטות, איסור השטת כלי השיט ע"י הקפטן המצוי בחקירה וחובת דיווח מיידית למשטרת ישראל על כל אירוע פלילי בתחומי העסק.

כזכור, ביום שלישי האחרון טבע למוות ‏אלירן לוין בן ה-18 תושב ראשון לציון, סמוך לחוף הנפרד באילת. אלירן הגיע לאילת עם חברים נוספים והם יצאו יחד להפלגה ביאכטה, כאשר בשלב מסוים החליטו לקפוץ מיאכטה אל המים בלב הים. אלא שלאחר כ-20 דקות נמצא אלירן כשהוא ללא הכרה ונמשה אל החוף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות תוך כדי פינויו לבית החולים יוספטל בעיר כשמצבו מוגדר קריטי. בבית החולים נקבע מותו.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד״א אליאן זזון, סיפר: "כשהגענו לחוף, הגיעה לעברנו סירה שמשתה מהמים צעיר בן 18 מחוסר הכרה, לאחר שטבע. הוא היה ללא דופק וללא נשימה, והתחלנו מיד בהענקת טיפול רפואי מציל חיים, שכלל ביצוע פעולות החייאה מתקדמות. העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבי"ח, תוך כדי פעולות החייאה, כשמצבו קריטי".

עם קבלת הדיווח על המקרה במוקד 100 של המשטרה הוזעקו שוטרים שפתחו בחקירת נסיבות מותו של הצעיר ועכבו את משיט היאכטה.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול לשמירת ביטחונו ושלומו של הציבור באתרי הבילוי השונים ולמניעת פעילותם של בתי עסק שאינם עומדים בתנאי הרישיון שניתן להם והעלולים להוות סכנה לחיי אדם". נמסר מהמשטרה.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button