חדשות הארץמבזקים

חשד להצתה: שריפה פרצה בביתה של הגננת המתעללת מראש העין

הבוקר (שבת) הוזעקו צוותי כיבוי רבים וכוחות משטרה לבית ברחוב הסנהדרין בראש העין בעקבות שריפה עזה המשתוללת במקום.

עד מהרה התברר לכוחות כי מדובר בביתה של כרמל מעודה, הגננת החשודה בהתעללות בפעוטות. הקומה העליונה בבית בו היא התגוררה, שימש גם כפעוטון בו על פי החשד ביצעה את המעשים.

צוותי הכיבוי שפעלו במקום השיגו שליטה על האש וחוקר דליקות החל בפעולות החקירה, החשד כי מדובר בהצתה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

קצין הכיבוי רשף יניב כהן סיפר: "קיבלנו הודעה על שריפת בית פרטי בראש העין ויצאנו עפ"י פק"ל, בהגיענו למקום תוך זמן קצר זיהינו כי קומה ראשונה וקומת הגג בוערות כליל. מיד פעלנו למניעת התפשטות השריפה למבנים סמוכים במקביל לפעולות הכיבוי. לדירה נגרם נזק כבד ולמקום הוזעק מהנדס מהרשות המקומית בשל חשש לקריסת חלקי המבנה".

יש לציין כי השריפה בביתה של כרמל מעודה פרצה הבוקר יומיים לאחר שהמשטרה פרסמה תיעוד של המעשים הנוראים בו היא נראתה קושרת ילד לכיסא, מאכילה בקיא, מכה פעוט במגבת כשהשכיבה אותו לישון ויושבת עליו.

צילום: מתוך פייסבוק

ממצלמות האבטחה בגן בראש העין – התמונות קשות לצפייה!

מאז אירע המקרה, הורי הילדים הרכים שספגו את האלימות דורשים שבית המשפט יחמיר בעונשה של הגננת "למען יראו ויראו", אחת האמהות אמרה כי בית המשפט צריך לגזור על כרמל מעודה 19 שנות מאסר בפועל, שנה על כל ילד שהיה אצלה בגן וחווה את ההתעללות מצידה.

מזעזע. תיעוד ממצלמות האבטחה בגן. צילום: דוברות המשטרה

הערב (מוצ"ש) תוכננה להתקיים הפגנה מול הבית שעלה הבוקר בלהבות, אך המשטרה הודיעה כי לא תאפשר לקיים את ההפגנה במקום.

בקבוצות הפייסבוק שהוקמו לאחר המקרה המזעזע, מעדכנים ההורים כי בשל ביטול ההפגנה בראש העין, החליטו ההורים והתומכים לצאת בכל זאת ולזעוק את זעקתם והעבירו את ההפגנה אל מול בית המעצר "נווה תרצה" שתתקיים הערב בשעה 21:30.

צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

3 תגובות

  1. ברור שהמשפחה של כרמל עשתה את זה בכוונה , בשביל דמי ביטוח ולהשמיד ראיות .. בדיוק אף אחד מבני המשפחה לא היה בבית שכל פעם הם נמצאים , בדיוק ביום שאמור להיות הפגנה ענקים ליד הבית שלהם, הם פשוט רוצים דמי ביטוח ולהסתלק מהעיר כי כולם שונאים אותם פה החלאות האלה

Back to top button