חדשות חוץמבזקים

תיעוד: חשוד עם סכין קצבים ברחוב נורה למוות על ידי קציני משטרה

כלי תקשורת בארצות הברית פרסמו לפני מספר ימים תיעוד ממצלמות גוף של שוטרים במדינת ג'ורג'יה שבדרום-מזרח ארצות הברית שהפך לוויראלי בזכות האיפוק של השוטרים ונחישותם.

המקרה אירע בתחילת החודש. ביום שני 1 ביולי 2019, בסביבות השעה 12:45 הוזעקו שוטרים לאת'נס, בירת מחוז קלארק שבמדינת ג'ורג'יה בארצות הברית בעקבות דיווח על אזרח שמשוטט על כביש סמוך למועדון "ריבר קלאב" כשהוא אוחז בידו סכין קצבים ואף נראה כי הוא נפצע בעצמו.

שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בחשוד והחלו לצעוק לעברו, "תוריד את הסכין למטה. בבקשה אדוני. בבקשה. תוריד את הסכין למטה. בבקשה אדוני, תוריד את הסכין למטה אנחנו נעזור לך. בבקשה לא" מתחנן השוטר בפני החשוד כשהוא אוחז אקדח מולו בשעה שהחשוד מתקדם לעברו והשוטר צועד אחורה כדי לשמור ממנו מרחק ביטחון. "בבקשה תוריד את הסכין, בבקשה לא בנאדם, "מתחנן השוטר כשלפתע מתחיל החשוד לרוץ לעברו. לשוטר לא נותרת ברירה והוא מבצע לעברו ירי של מספר כדורים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אלא שהחשוד קם בחזרה על רגליו ורץ פעם נוספת לעברו, קפץ עליו והפילו ארצה. אז למרבה מזלו של השוטר, כשהחשוד שוכב עליו, חברו של השוטר שהיה עמו כיוון את הנשק לעבר החשוד וירה לעברו מספר כדורים והרג אותו.

מחקירת המקרה מאוחר לאחר מכן התבררה זהותו של החשוד כאהרון הונג, בן 23. האירוע הסתיים כאמור במותו של החשוד וקצין משטרה שנפצע באורח קל וטופל במקום. אין ספק שאת רגעי הדרמה האלה שני קציני המשטרה שניהלו את האירוע בצורה יוצאת מן הכלל הם לא ישכחו.

ברשתות החברתיות שיבחו את פעולות השוטרים, סבלנותם הרבה והנחישות.

התיעוד קשה לצפייה

5 תגובות

  1. במקרה כזה אפשר לנטרל בכמה דרכים לא צריך להרוג מי נתן להם אישור להיות תליינים !

  2. אם הם היו מורידים את הנשק אולי גם הוא היה מוריד …אי אפשר להרגיע בן אדם במצב כזה עם כמה צעקות ! לשוטרים אסור להרוג אותו ! ומה קרה לטייזר !? איפה הוא !? תתחילו לטפל בסיבה לא בכאב !

Back to top button