איראןמבזקים

איראן: רמת העשרת האורניום עלתה היום ל-4.5%

דובר הארגון לאנרגיה אטומית של איראן (AEOI), בהרוז כמאלוונדי, הודיע היום (שני) ​​כי רמת העשרת האורניום באיראן עלתה הבוקר ל 4.5%.

בראיון לסוכנות הידיעות האיראנית "איסנא" אמר בהרוז כמאלוונדי: "היום, איראן העלתה את רמת העשרת האורניום ל 4.5%. רמת העשרה מספיקה כדי לענות על הצורך של המדינה במתן דלק למפעלי הכוח שלנו".

"הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (IAEA) תנתח את הדגימות שנלקחו ולאחר מכן תכריז על הרמה המדויקת של העשרת האורניום", הוסיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הדובר הוסיף כי מספר גדל והולך של צנטריפוגות והעשרת אורניום ל -20% הן אופציות לצעד השלישי של איראן בהפחתת התחייבויותיה לעסקת הגרעין.

דובר הארגון לאנרגיה אטומית של איראן

תגובה אחת

  1. העשרה מ4.5% ל20%=פי 4.444 אותו יחס לערך גם בין 20% לרמת העשרה הדרושה לנשק גרעיני. (משך הזמן הדרוש הוא קצר בהרבה מלהעשיר לרמה של 4.5%)רמת העשרה של מעל 90% ניתנת לאיתור מקרוב אך גם מרחוק(1000 ק"מ) בעבר התנגדה אירן להקמת תחנות ניטור מחוץ לגבולותיה של הסוכנות הבינלאומית לפיקוח.כדאי להתחיל להריץ משחקי מלחמה בתרחישים שונים בהשתתפות שחקנים אמינים אך לא יסמנים המדקלמים מה שנדמה להם שמצופה מהם.כנראה לא ירחק היום ונזדקק למה שיעלה מסיעור המוחות.

Back to top button