מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: ניסה להצית ניידת משטרה ויידה בקתב"ים לעבר שוטרים

משטרת ישראל עצרה גבר בחשד שניסה להצית בפתח תקוה ניידת משטרה, גרם נזק לניידות, שרף צמיגים בצמתים מרכזיות בעיר וזרק בקבוקי תבערה לעבר שוטרים במהלך הפרות סדר בשבוע שעבר. מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט.

במהלך המחאה ביום 2.7.19 בפתח תקווה נזרקו בקבוקי תבערה לעבר השוטרים ששהו במקום, הוצתו צמיגים בצמתים מרכזיות ונזרקו אבנים ושאר חפצים לעבר ניידות משטרה. את אחת הניידות ניסו להצית ולשרוף, ללא הצלחה.

משטרת ישראל פתחה בחקירה ולאחר מספר פעולות חקירה זוהה אחד החשודים במעורבות במעשים והוא אותר ונעצר ע"י השוטרים ביום 7.7.19. במהלך חיפוש בביתו של החשוד נתפסו פרטי לבוש הקושרים אותו ליום האירוע וכן 2 אקדחי אוויר ואגרופן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החשוד, בן 22 מראש העין, הובא לדיון בבימ"ש השלום בפ"ת ומעצרו הוארך ב-5 ימים ועד ליום 11.7.19.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. העדה האתיופית גילתה פרצופה האמיתי !!! פלשמורה שהועלו מאתיופיה, לא יהודים רחמנים, לא אוהבי מדינת ישראל היהודית ! עדה אלימה שמכה שוטרים ואזרחים, שמוציאה דיבה רעה על המדינה… ולא די בכך, עדיין ממשיכים לאיים על המישטרה והמדינה, וחברו את שונאי ישראל- הקרן לישראל חדשה- או הקרן לחיסול ישראל, ובירצונם ליתבוע את המדינה באירופה !!!??? לא יאומן !? אילה לא יהודים רחמנים, אילה מוצצי כספים וזכויות ממדינת ישראל, וכמו המיסתננים, החליטו ליכבוש את מדינת ישראל ולהפוך אותנו למדינה שהאנרכיה שולטת בה !!!??? אגב, השוטר זכאי !!! המדינה צריכה לתת גב לשוטר !!!

Back to top button