מבזקיםפוליטי / מדיני

אחדות בימין: פרץ וסמוטריץ' חתמו על הסכם איחוד בין המפלגות

יו"ר האיחוד הלאומי, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' ויו"ר הבית היהודי, שר החינוך רפי פרץ הודיעו היום (שלישי) כי רוצו ברשימה משותפת לכנסת ה-22. השניים ציינו כי "חשוב שתהיה אחדות בימין" וקראו למפלגות נוספות להתאחד.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' אמר כי "אחדות בימין כולו היא צו השעה. הרב רפי פרץ ואני אשררנו עכשיו את ההסכם הקיים של איחוד מפלגות הימין ואנחנו קוראים לחברים בעוצמה לבוא עוד היום ולחתום בדיוק על אותו הסכם. גם איילת ונפתלי נקראים לגלות אחריות ולהתחבר. ממקסמים את האלקטורט שמימין לליכוד ולא מאבדים אף קול."

צילום: מתוך טוויטר

שר החינוך רפי פרץ אמר, "מתקדמים צעד נוסף באיחוד הימין. ההסכם עם האיחוד הלאומי הוא צעד ראשון לקראת איחודים נוספים בגיבוש מחנה ימין. דווקא בעת הזאת נדרשת אחריות לגיבוש אחדות בציונות הדתית ובימין האמיתי כדי למנוע בזבוז קולות והקמת ממשלת שמאל. איתמר, איילת ונפתלי מחכים לכם. אם רצים ביחד מנצחים ביחד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: מתוך טוויטר

ח"כ מוטי יוגב אמר כי "רצים ביחד – מנצחים ביחד." לדבריו, "הציבור מבקש אחדות. אני מברך על ההסכם שהושג בין הבית היהודי והאיחוד הלאומי. אני קורא ומצפה משאר הגורמים בציונות הדתית לגווניה, לנהוג באחריות, לפעול לכך שמתוצאות הבחירות הבאות עלינו לטובה, נזכה במירב המנדטים ותקום בע"ה ממשלה לאומית."

צילום: מתוך טוויטר

Back to top button