מבזקיםמשפטי/פלילי

6 שנות מאסר: הכניס מוכר לתא הלבשה וביצע בו מעשה סדום

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (שלישי) עונש של 6 שנות מאסר על טאלב אבו עמרה תושב תל שבע שהורשע בביצוע מעשה סדום במתלונן שהיה זר לו, בתוך תא הלבשה בחנות בגדים בקניון הנגב שבה עבד המתלונן כמוכר באותה העת.

בהכרעת הדין נכתב כי הנאשם נכנס למחלקת נשים בחנות הבגדים וביקש מהמתלונן עזרה באיתור מכנסי ג'ינס עבורו. המתלונן הפנה את הנאשם אל מחלקת גברים באותה החנות. הנאשם התעקש שהמתלונן יסייע לו בעצמו וילווה אותו אל מחלקת גברים. המתלונן, שחשש מהנאשם, נעתר לבקשתו.

במחלקת גברים פגשו השניים מוכר נוסף. המתלונן ביקש ממנו לסייע לנאשם. אך המוכר היה עסוק, ביקש שהמתלונן ימשיך לסייע לנאשם, והפנה אותם לדוכן של מכנסי הג'ינס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנאשם בחר מכנסיים והורה למתלונן לשאתם עבורו לתא ההלבשה. המתלונן חשש מהנאשם ועשה כדברו. הוא הלך אחריו אל תא ההלבשה, נכנס פנימה וסגר אחריו את וילון התא.

אילוסטרציה. קרדיט: Pixabay

בתוך התא הנאשם הוריד את מכנסיו ותחתוניו, הושיב את המתלונן על השרפרף, אחז ביד אחת את וילון התא ובידו השנייה בעורפו של המתלונן, והצמיד את פי המתלונן לאיבר מינו של הנאשם. תחילה סגר המתלונן את פיו, אך לאחר מכן, עקב פחדו מהנאשם, פתח את פיו והנאשם החדיר את איבר מינו לפיו של המתלונן. תוך מספר שניות, הצליח המתלונן למשוך את ראשו לאחור ובכך להוציא את איבר מינו של הנאשם מתוך פיו.

הנאשם אונן עד שהגיע לפורקן, בעת שהמתלונן נותר לשבת על השרפרף בתא ההלבשה כשהוא מביט לרצפת התא. לאחר מכן, יצא המתלונן מהתא והלך מיד אל משרדי החנות שנמצאים בסמוך, שם שיתף את מנהלת המחלקה אודות האירוע.

בשל המעשים המתוארים הורשע הנאשם במעשה סדום.

בעקבות מעשי הנאשם סובל המתלונן מפגיעה רחבת היקף ונסיגה ברבים מתחומי חייו. הפגיעה ערערה את עולמו באופן עז כל כך, עד כי נדרש לשקם את דימויו העצמי, שאותו בנה בעמל רב במהלך חייו. על רקע הקשיים שאיתם התמודד חווה המתלונן אבדנים בחייו האישיים והמקצועיים, כמפורט בתסקיר. המתלונן סובל מקשיים נפשיים ותסמיני הלמת חמורים, ונדרש עד היום לטיפולים נפשיים ורגשיים. חרף הסתייעותו בהם הוא מתקשה להחזיר את חייו למסלולם ולהתגבר על הנזק הרב ההיקפי שנגרם לו עקב הפגיעה.

ביהמ"ש המחוזי בבאר שבע, אב"ד סגן הנשיאה השופט נתן זלוצ'וב גזר כאמור על הנאשם 6 שנות מאסר בפועל וחייב אותו לשלם פיצוי למתלונן בסך 50,000 ש"ח.

בית המשפט המחוזי בבאר שבע. צילום: חדשות MivzakLive

תגובה אחת

Back to top button