חדשות חוץמבזקים

אימה בשחקים: המנוע של המטוס התפרק באוויר – צפו בתיעוד

רבים מאיתנו, כשאנחנו עולים לטיסה ומביטים מהחלון כשהמטוס עושה דרכו למסלול ההמראה רגע לפני שהגלגלים של המטוס מתנתקים מהקרקע תמיד רצה במוחנו המחשבה מה יקרה אם…. את החוויה המפחידה הזאת חוו על בשרם 148 נוסעי טיסת "דלתא" שהמריאה מאטלנטה בדרכה לבולטימור.

המקרה התרחש ביום שני האחרון כאשר מטוס נוסעים של חברת דלתא בטיסה 1425 המריא בשעה 12:48 מנמל התעופה הבינלאומי הרטספילד-ג'קסון באטלנטה ונאלץ לבצע נחיתת חירום כשעה לאחר ההמראה בנמל התעופה הבינלאומי וושינגטון דאלס שבווירג'יניה שבארצות הברית, זאת לאחר שהתגלתה בעיה באחד ממנועי המטוס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אנחנו מכריזים על מצב חירום, נצטרך טיפול של הצוותים שם בחוץ", נשמע הטייס אומר לבקרי התנועה האווירית, "ישנה אינדיקציה על בעיה אפשרית באחד מהמנועים של המטוס" אמר.

כפי שניתן לראות בסרטון שצולם על ידי אחד הנוסעים והופץ ברשתות החברתיות, חלק מתכת גדול התנתק מהמנוע השמאלי והחל להתחבט בלהבים של המנוע וניצוצות של אש נראים מבעד לחלון המטוס, כל זאת כשהמטוס נמצא באוויר.

"הטייס הודיע לנו ברמקול כי איבדנו מנוע ומתבצעות הכנות לקראת נחיתת חירום" סיפר אחד הנוסעים והוסיף, "הדיילים החלו לתת לנו הוראות. אמרו לנו להניח את הראשים על המשענת, להדק את החגורות ולהסיר עניבות, צעיפים ומשקפיים. הייתה חרדה גדולה, הנוסעים היו מאוד מפוחדים מהמצב והתחושה שהייתה מתוחה ולא טובה, אני שמח שלמזלנו זה נגמר בשלום. זה היה מלחיץ לראות את המנוע מתפרק באוויר".

מדובר במטוס מסוג מקדונל דאגלס MD-88 בן 32 שנים. בחברת דלתא התנצלו בפני הנוסעים על החוויה שעברו וציינו כי כל נוסע קיבל שובר מזון בסך 30 דולר לשימוש בזמן שהמתינו לטיסה הבאה. הנוסעים הגיעו לבולטימור כעבור מספר שעות.

תגובה אחת

Back to top button