מבזקיםצבא וביטחון

צעד היסטורי: גונדר קטי פרי מונתה למפקדת מחוז בשב"ס

השר לבטחון הפנים גלעד ארדן ומ"מ נציב בתי הסוהר גונדר אשר וקנין העניקו היום (חמישי) דרגות ומינויים לקצינים בכירים בשירות בתי הסוהר וביניהם גונדר קטי פרי, האשה הראשונה שמתמנה לתפקיד מפקדת מחוז בשב״ס, תת גונדר מוני ביטן שהועלה לדרגת גונדר ומונה לתפקיד ראש אגף הבטחון והמבצעים, גונדר משנה אריק יעקב שהועלה לדרגת תת גונדר ומונה לתפקיד סגן מפקד מחוז צפון וגונדר משנה איתן גולדפלם שהועלה לדרגת תת גונדר ומונה לתפקיד ראש אגף שב״ס במשרד לביטחון פנים.

צילום: דוברות שב״ס
צילום: דוברות שב״ס
צילום: דוברות שב״ס
צילום: דוברות שב״ס

השר לביטחון פנים, ח״כ גלעד ארדן: "עשינו היום עוד צעד היסטורי בבטחון הפנים עם מינוי של אישה לתפקיד שטח הכי בכיר שיש בארגון – מפקדת מחוז. המינוי הזה מצטרף לשורה של נשים מוכשרות שמשרתות בשב"ס ובמשטרה. לראשונה יש כיום 2 נשים בדרגת ניצב במשטרת ישראל, בשנים האחרונות יותר ויותר נשים נמצאות בתפקידים בכירים בארגונים שלנו, ועושות זאת בהצלחה רבה, בלי קשר למגדר, רק בזכות כישוריהן. אליהן מצטרפת היום גונדר קטי פרי, שלראשונה תפקד על מחוז סופר חשוב שבו כלואים אלפי אסירים ורוב המחבלים. אני גאה שלראשונה אי פעם מונתה בתקופתי נציבה מתוך שורות הארגון וזה מסר חשוב כפי שאנו רואים היום – שקצינים מצטיינים מתוך הארגון יכולים להגיע בו עד לתפקיד הבכיר ביותר".

צילום: דוברות שב״ס

גונדר אשר וקנין, מ״מ נציב בתי הסוהר: "שירות בתי הסוהר, ארגון הכליאה הלאומי עומד בשגרה מול אתגרים מורכבים. עבודותינו נעשית מאחורי חומות והצלחתנו נמדדת דווקא במניעת אירועים, בשקט שאנחנו מייצרים עבור תושבי המדינה. יש המפרשים את השקט הזה באופן שגוי, אבל אסור לבלבל אותו עם חוסר מעש. מאחוריו עומדים קצינים וסוהרים בחזית הלחימה בטרור ובמניעת פשיעה והעמלים במקצועיות ובנחישות להגנה על ביטחונם האישי של האזרחים כולם.
יש לנו סבב מצויין. אני מאמין שהוא יתן חוזק לארגון וילכד את השורות. הדרך לתפקיד מפקד מחוז היא מאוד קשה. מחוז דרום מכיל את רוב בתי הסוהר הביטחוניים והמשפיע על האסירים הביטחוניים במדינת ישראל. קטי, עברת תפקידים רבים: תפקידי פיקוד ותפקידי מטה, כך זה צריך להיות.
תפקיד ראש אגף המבצעים הוא מרכז העצבים של הארגון, הכל יוצא ממנו והכל מתנקז אליו. מדובר באתגר המניע את העולם המבצעי של שב״ס. מוני קצין חרוץ ומסור ואני יודע שיוכל לתרום לאתגרים המבצעיים המורכבים העומדים בפנינו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות שב״ס

אריק הוא קצין מוערך ו׳לוחם חברתי׳ שנכנס לתפקיד סגן מפקד מחוז צפון. אני מאמין ביכולות שלך כקצין ייחודי וערכי. לאיתן, נציגנו במשרד לבט״פ, יש משמעות רבה לייצוג שלנו כחלק מהכוחות המייצרים את הביטחון האישי של האזרחים תחת המטריה של המשרד לבטחון הפנים. אתם המפקדים ותפקידכם להוביל את הסוהרים ולקבוע את המדיניות הערכית והמדוייקת. תודה לשר לבט״פ על האמון ובהצלחה לכולם".

Back to top button