מבזקיםתאונות דרכים

שני הרוגים ופצוע קשה בהתהפכות רכב בכביש 1 סמוך למצפה יריחו

רכב התהפך הבוקר (שישי) בכביש 1 סמוך לצומת השומרוני הטוב. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של שני גברים בשנות ה 20 ופינו לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים גבר כבן 20 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית. הותר לפרסום כי ההרוגים התאונה הקטלנית הם עמית בר לב והלל ללום מהיישוב אלעזר.

פאראמדיק מד"א ניסן חפץ וחובש על אופנוע מד"א אביב ביטון סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד, כשהגענו למקום ראינו רכב מעוך הפוך על הגג, ברכב נסעו 3 צעירים בשנות העשרים, אחד מהם היה מחוץ לרכב ושנים נלכדו בתוכו, ביצענו מיון ראשוני, הצעיר שהיה מחוץ לרכב ואחד הלכודים היו מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה, לאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם בשטח, הצעיר השלישי היה בהכרה, לאחר פעולות חילוץ מורכבות של הכבאים, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים , הוא סבל מחבלה רב מערכתית, ופינינו אותו לבית חולים תוך המשך טיפול כשהוא בהכרה ומצבו קשה."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מדובר בתאונת דרכים עצמית – רכב פרטי ישראלי התהפך מסיבה שטרם ברורה. הכביש מכיוון ים המלח לירושלים נחסם לתנועה לזמן מה עד לסיום הטיפול בתאונה הקטלנית.

שוטרים ובוחני התנועה שהוזעקו למקום חוקרים את נסיבות התאונה.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

מהמועצה אזורית גוש עציון נמסר כי היא "אבלה עם משפחות ברלב וללום, מהיישוב אלעזר, על מותם של בניהם עמית ברלב והלל ללום, הבוקר בתאונת דרכים. המקום ינחם אותם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים."

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן: "ברוך דיין האמת. התעוררנו לבוקר קשה עם הבשורה על מותם של עמית ברלב והלל ללום מאלעזר ופציעתו של בחור נוסף. בית גוש עציון אבל על מות בחורים צעירים, נשמות טובות שהחיים היו לפניהם. עמית היה תושב נתיב האבות שביתו נהרס לפני שנה בדיוק, לא זכה לראות את ביתו קם מחדש – והמשימה הזו מונחת לפנינו. ילדים, בבקשה, בבקשה, בבקשה סעו בזהירות. הקיץ הזה כבר מספיק צבוע באדום"

עמית בר לב היה בחור מלא אור. עמד לחגוג את יום הולדתו ה-18 בימים אלו. בחור שאהבת העם, הארץ ואדמתה זרמו בעורקיו באהבה וענווה אין קץ. מחובר לתורה שמלווה אותו בכל דרכיו. אח ורע, חבר אמת לאחיו, והוריו ולמגוון חבריו באשר הם. יהי זכרו ברוך".

עמית ברלב ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

הלל ללום, בן לאיב ונטלי, אח לאלי, אורה, יואל וישי. היה אמור לחגוג השבוע את יום הולדתו ה-18. היה אמור ללמוד בישיבה בברוכין. היה אור ענק למשפחתו. יהי זכרו ברוך.

הלל ללום ז"ל ואמו. צילום: באדיבות המשפחה

הלוויותיהם של הלל ללום ועמית בר לב יתקיימו היום בשעה 16:00 בבית העלמין בכפר עציון.

Back to top button