מבזקיםרצועת עזה

בכיר חמאס מאיים על ישראל ומציב אולטימטום – שבוע ליישום ההבנות

חבר הלשכה המדינית של חמאס פתחי חמאד אמר לפני זמן קצר (שישי) כי "האויב הציוני עדיין מרגיש מושפל מכישלונו בקרב. הקרב יחזור על עצמו אם לא יחזור השקט לאל-אקצא. יש בידינו את כל האמצעים להתמודד עם האויב אם לא יישם את ההבנות."

חמאד אף מאיים כי יגיבו למותו של המחבל אמש בגבול הרצועה ואמר, "אנחנו לא מקבלים את ההתנצלות של הכיבוש על מותו של השהיד מחמוד אל אדהם ואנחנו ננקום את מותו. אנחנו מכינים את הטילים שלנו והודענו למתווכים שלא נשתוק על דם הבנים שלנו שנשפך ועל המצור המתמשך על רצועת עזה. הנוער שלנו גם יחזור להתעמת עם האויב אם ההבנות לא ייושמו. אנו נותנים לאויב אולטימטום של שבוע ליישם את ההבנות".

שידור חי מגבול רצועת עזה

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

3 תגובות

  1. יש בדרך הודעת התנצלות של הנייה כלפי הפרטנר נתניהו.."אף פקיד זוטר לא יפגע בשותפות האמיצה בינינו…אנו מתנצלים..החמאס מודה למר נתניהו על כל אשר עשה ועוד יעשה בעתיד…אנחנו זוכרים תמיד שיש לנו אויב משותף ביו"ש ולא ניתן לו לפצל בינינו "…..סוף ציטוט

  2. הוא יחטוף מהמנהיג אסמאעיל הנייה..ככה לא מדברים כלפי בן ברית נאמן כמו נתניהו..כל מה שהם רוצים הוא נותן..ערבים נותנים כבוד לשותפים שלהם….הנייה יתנצל ויעלים את הטמבל ההוא שדיבר !

  3. לך לעזאזל אתה וכל העזתים..
    למי אתה מציב תנאים יה מלוכלך
    תיכף קוברים אותך מתחת להריסות בית…
    נבלה

Back to top button