מבזקיםתנועה ותחבורה

טייסת על עקבים: צעירה נתפסה נוהגת במהירות 178 קמ"ש

נהגת בת 29 נתפסה במהירות 178 קמ"ש, נהג נוסף בן 33 נתפס במהירת 185 קמ"ש בכביש 90

היום (שבת) בשעות הבוקר ביצעו שוטרי אגף התנועה פעילות אכיפה על כביש 90 במטרה לאתר נהגים הנוסעים במהירות מופרזת.

בעת הפעלת מכשיר הדבורה נקלט רכב שנע במהירות 185 קמ"ש בכביש בו מותר 90 קמ"ש בלבד. לאחר עצירת הרכב באזור באר אורה נמצא כי הנהג בן 33 תושב הפזורה הבדואית בדרום. רישיון הנהיגה שלו נפסל למשך 30 ימים והוא זומן לשיפוט מהיר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אירוע נוסף שהתרחש על כביש 90, נקלט במכשיר הדבורה רכב נוסף שנע במהירות 178 קמ"ש, לאחר עצירת הרכב הוברר כי נהגת בת 29 תושבת מגדל העמק היא זו שנהגה ברכב. בוצע שימוע ע"י קצין משטרה ורישיון הנהיגה שלה נפסל למשך 30 ימים וכן היא קיבלה הזמנה לדין לשיפוט מהיר.

ממשטרת התנועה נמסר כי "נהיגה במהירות חריגה הינה אחד הגורמים המשפיעים על חומרת הפגיעה חלילה בזמן תאונת דרכים. ידוע כי יש קשר ישיר בין תאונות דרכים קטלניות לבין מהירות הנסיעה בה היו מעורבים כלי הרכב. משטרת ישראל המבצעת אכיפה ממוקדת נגד נהגים המרשים לעצמם לנהוג במהירות מופרזת ולסכן את משתמשי הדרך, פועלת מתוך מטרה, ליצור הרתעה ולהגביר את הביטחון בכבישים."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

8 תגובות

  1. שישי-שבת הם הימים המועדפים על משטרת התנועה. אולי הם מנסים לאכוף את שמירת השבת בדרכים יצירתיות.

  2. מהירות 90 קמש היא מהירות איטית מידי חייבים להעלות את המהירות ל100 וצובה כביש מופרד 4מסלולים בסגנון כביש 6 שנים מהירות מותרת 130 סיומו של כביש הערבה לא נראה באופק עד היום הגיעו 50 קמ של כביש 4 מסלולים העבודה נעשתה טוב אך לאט לאט חובה להוציא מכרז שיתחיל מצומת הערבה לכיוון אילת ורכבת

  3. למה משחקים בגן ילדים פסי הרעדה לכול אורך כביש 90 השקעה חד פעמית ולא צריך משטרה

Back to top button