מבזקים

אהוד ברק: "התחייבתי, וביצעתי. היום, אני מתחייב שוב"

יו"ר מפלגת "ישראל דמוקרטית" אהוד ברק פרסם היום (ראשון) את הבטחות הבחירות והלו"ז לביצוען.

בחשבון הטוויטר שלו כתב אהוד ברק: "התחייבתי, וביצעתי. היום, אני מתחייב שוב".

בהודעת המפלגה נמסר כי אלה הן הבטחות הבחירות והלו"ז לביצוען :

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

1. לחוקק חוקה לישראל ברוח ערכי מגילת העצמאות וחזון נביאי ישראל, בתוך שנתיים מיום הקמת הממשלה. נעגן בחוקה שוויון, צדק, זכויות חברתיות ואת זכותנו על הארץ הזאת. כל זאת, תוך שמירה על שלמות העם, על זכויות המיעוטים וכמובן ללא הבדל דת גזע, מין ונטייה מינית. בנוסף, נגביל בחוקה את מספר הקדנציות לראש ממשלה ונמנע כהונת ראש ממשלה וחברי כנסת שהוגש נגדם כתב אישום. חברת מופת זה היעד שלנו.

2. גבולות עתידיים לישראל תוך שנתיים מיום הקמת הממשלה. זאת כדי להבטיח את קיומה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ולמנוע סיפוח מיליוני פלסטינים. שואפים לשלום ולביטחון, שומרים על ישראל שלנו.

3. לשקם את השירותים החברתיים בישראל. תוך 24 חודשים מתחייבים לחוק חינוך חינם מגיל אפס. בנוסף, מתחייבים לאפס תורים בחדרי המיון ולצמצם ב-20% את יוקר המחייה (למשל ע"י הורדת מחירי הקרקעות ומחירי הגז). כל זאת, באמצעות השקעה ציבורית אשר תעלה את ישראל מהמקומות האחרונים ב-OECD לממוצע העולמי. מדינה למען האזרחים.

4. היהדות שייכת לכולנו. בתוך שנה נעביר חוק אשר יאפשר לכל אדם להתחתן, להתגרש ולהקבר בכל דרך שיחפוץ בה. נאפשר תחבורה ציבורית בשבת בשכונות לא דתיות. בתוך שנה יבוטל חוק הגיוס, יוגדל שכר המשרתים ונכיל תכנית להגדלת השילוב של החרדים בשוק העבודה. כן ליהדות פלורליסטית, לא לכפייה דתית.

Back to top button