מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ רם בן ברק: "הציונות הדתית תתעוררו לפני שיהיה מאוחר"

ח"כ רם בן ברק ממפלגת כחול לבן אמר לפני זמן קצר (ראשון) כי "ראש ממשלה שממנה לשר חינוך ראש מפלגה של חמישה מנדטים שמתנגד לגיוס בנות לצבא, חושב שנטייה מינית ניתנת לתיקון וניתן לשלוט על אוכלוסיה ללא מתן זכיות (אפרטהייד). שלא יתפלא. אלה הם האנשים איתם בחרת ללכת. אצלינו הוא לא יהיה שר. הציונות הדתית תתעוררו לפני שיהיה מאוחר"

7 תגובות

  1. ישראל זה המקום היחידי בעולם שכל הערבים מסביבה ב 1948. 3 שנים אחרי השואה 40 מיליון ערבים קמו להרוג 600,000 יהודים , היהודים ניצחו וכבר מעל 70 שנה צריכה להתנצל למה היא ניצחה , ושוב חזר הסיפור ב 56 , 67 , 73 , ואנחנו ממשיכים להתנצל , מתי נצא מהצל ונספח את אשר מגיע לנו ארץ אבותינו ?
    בליטא לדוגמא היו 220,000 יהודים , הליטאים לא חיכו לגרמנים ורצחו 106,00 יהודים , רק 14,000 יהודים ניצלו , ביניהם אבא שלי ז"ל, 94% נרצחו בדם קר , ואנחנו בכפפות משי מטפלים במרצחים , הרי הם צועקים ומחנכים את ילדיהם אטבח אל יהוד. אז הגיע הזמן להתעורר ולהצביע ימין , גם שהוא לא מושלם . הימין מציל את אנשי השמאל מפני השמדה עצמית .

  2. כחול לבן צריכים להחליט ומהר אם הם נוקטים עמדה נגד דברי הבלע ותפיסת העולם של פרץ וסמוט, או לא. אל תבלבלו את ציבור הבוחרים שלכם. אל תדברו בנושאים מהותיים אלה בשני קולות!!! יש לי מספיק אלטרנטיבות מלבדכם…

  3. למה שלא תלך לבית כנסת הקרוב בהתנחבלות שבה אתה גר ותתפלל חזק ליהוה שלא קיים?

  4. אוי מוטי מוטי
    איך שלא יהיה פרץ גם טייס גם רב
    והנה הוא שומע לעצות יועציו ההזויים
    פרץ חכה לבחירות אתה שר בתקופת מעבר
    מה אתה מתלהב…הרגע למד את נסתרות משרדך ואל תשלח לחלל כל מיני רעיונות שאי אפשר לבצען

  5. הציונות הדתית הנשלטת בידי רבני החרד"ל מתכחשת למציאות העולמית , למשפט הבינלאומי ולאמנת ז'נבה.
    מונחים כדוגמת "אימפריאליזם" ו "קולוניאליזם"
    זרים לבני הציונות הדתית , העסוקים בנסיונות לזירוז ביאת המשיח על פי תורת הרב קוק.
    התישבות היהודית ביו"ש בחסות צה"ל ותוך פגיעה מתמשכת בזכויות הערבים מנוגדת לנורמות הבינלאומיות ולאמנת ז'נבה.
    ישראל היא אולי המדינה הקולוניאליסטית האחרונה בעולם וזה משחק לידי הפלשתינים ורע לישראל.
    יגיע היום ובארה"ב ייבחר שוב נשיא לא נוח לישראל , אולי אף פחות נוח מאובמה, ואז ייאלצו המתיישבים בשטחים הכבושים לקיים את נבואת "ושבו בנים לגבולם" , חזרה לגבולות שלפני מלחמת ששת הימים.

  6. הנה דוגמא איך נראית צמרת "המוסד" בישראל. קם בכיר-לשעבר במוסד, אדם שאין לו מושג ירוק מה אמר הרב פרץ, שר החינוך, ומחלק לו ציונים.
    הרב פרץ לא מתנגד לשירות בנות בצה"ל. בכיר-לשעבר במוסד אמור להיות מסוגל להבחין בין זה לבין זכותו של הרב פרץ להעדיף שהן תתרומנה את חלקן בשירות הלאומי.
    הרב פרץ לא טען שנטיה מינית ניתנת לתיקון. אבל, מצד שני, בגיל ההתבגרות יש לא פעם בני-נוער שחשים בלבול בזהות המינית שלהם. הרבה פעמים חסר לבני הנוער דמות שאפשר ללבן איתה את הדברים.
    גם הקטע של האפרטהייד הוא משהו שבכיר-לשעבר במוסד אמור להכיר. נדיר למצוא ביו"ש כבישים ליהודים בלבד. אם כבר יש הרבה כבישים שסגורים בפני יהודים. ובאופן כללי, הרב פרץ חושב שניתן להחיל בחלק משטחי יו"ש את אותו פתרון שמדינת ישראל השכילה להחיל על ערביי ירושלים. מה רע בזה? בשלב זה אולי לא אפשר יהיה לתת להם זכויות שוות לחלוטין לאזרח ישראלי אבל אי אפשר להשוות את הפער הזה לשלטון האפרטהייד שהיה בדרום אפריקה.

Back to top button