מבזקיםמשפטי/פלילי

17 שנות מאסר לסייעת שהורשעה בהריגת התינוקת יסמין וינטה ז"ל

בית המשפט המחוזי בלוד גזר היום (ראשון) את דינה של הנאשמת אינה סקיבנקו והטיל עליה 17 שנות מאסר בפועל בגין הריגת התינוקת יסמין וינטה ז"ל ובגין תקיפות מרובות של קטינים נוספים בגן "מאשה והדב" בפתח תקווה. בנוסף הוטלו על סקיבנקו 18 חודשי מאסר על תנאי ופיצוי של 120 אלף שקל.

בפרקליטות מחוז מרכז התייחסו לגזר הדין ואמרו כי "מדובר בתיק ייחודי בחומרתו בו הנאשמת שהייתה אמונה על שלומה ובטחונה של יסמין וגרמה במעשיה למותה. בנוסף, הנאשמת הפרה את האמון שנתנו בה הורי הילדים בגן כאשר תקפה את הקטינים בהזדמנויות רבות. שנות המאסר הרבות שהוטלו על הנאשמת מבטאות את החומרה הרבה בה רואה מערכת המשפט את תופעת האלימות כלפי קטינים חסרי ישע ע"י מי שאחראי עליהם".

יסמין וינטה ז"ל עם הוריה. צילום: באדיבות המשפחה

אתמול, לפני הכרעת הדין פנתה לציבור דורינה וינטה, אמא של יסמין וינטה ז"ל לעזרת הציבור ובפוסט שפרסמה בפייסבוק ביקשה לספר לכולם: "אני, ולדימיר וההורים של הפעוט השני ששכב ליד יסמין וניצל במזל ממוות, הגשנו לשופט בקשה חתומה על ידינו בכתב בדיון הקודם, בקשה להסרת צו איסור פרסום לסרטונים המתעדים את רגעיה האחרונים של יסמין ואת שאר הסרטונים בטשטוש הילדים. השופט דחה לנו את הבקשה. ביום ראשון ה-14.7 יקבע גזר הדין של אינה סקיבנקו ואנחנו מתכוונים להגיש לו שוב את אותה הבקשה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
יסמין וינטה ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

עוד הוסיפה כי "המוות של הילדה שלי לא גרם לכזאת הפגנה גדולה כמו ההפגנה בעקבות המקרים האחרונים שהתפרסמו וזה רק בגלל שיש תיעוד בסרטון והוא יצא לאור לעיני הציבור.

אני מבקשת מכולם שתעזרו לי לפרסם את הסרטונים האלה כדי שאני ארגיש שלפחות הבת שלי לא מתה סתם כי עברה יותר משנה מאז מותה ואין שום שינוי. המקרי התעללות בילדים נהיים גרועים מרגע לרגע ואין להם סוף. לזכרונה של יסמין, אני מבקשת מכולם ורוצה לדעת שקורה שינוי כאן ועכשיו ושמקרים כאלה לא יחזרו על עצמם. הבת שלי לא מתה סתם, היא מתה כדי לפתוח לכם את העיניים ולהציל את כל הילדים שמתעללים בהם במקום שאמור להיות הכי בטוח ושמח עבורם. אני מבקשת שוב ושוב שהסרטונים יפורסמו לציבור כי רק זה יגרום לשינוי עכשיו, חייב להראות את מה שקורה בגנים כשהדלתות נסגרות ולזעזע, לצערי, רק זה יעזור לקדם דברים. אין זמן לחכות שעוד ילד ימות!"

היום, לאחר שניתן פסק הדין כנגד הסייעת אינה סקיבנקו שהורשעה בהריגת בתה אמרה כי היא הייתה צריכה לקבל מאסר עולם. לדבריה המעשה שעשתה אינו אנושי, "האישה הזאת היא מפלצת בעיניי"

יסמין וינטה ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

להורדה [495.97 KB]

תגובה אחת

  1. איזו תינוקת בובה, נסיכה ממש. כמה כואב הלב ועצוב. אלה מסוג המקרים שחייבים שיהיה בישראל עונש מוות! לא פחות מזה! כל עונש אחר למקרה מזעזע כזה זו פגיעה בכבוד המת.

Back to top button