חדשות הארץמבזקים

באילת זועמים על חברות התעופה: ארקיע, ישראייר, די, מיציתם!

מתן בארי, סגן ראש העיר אילת, מחזיק תיק תיירות וצעירים אומר היום (ראשון) כי מיום סגירתו של שדה דב תושבי אילת הפכו לבני ערובה.

לדבריו, הקושי של תושבי אילת, חולים, סטודנטים ואנשי עסקים ועוד עשרות אלפי תיירים בשבוע, הפך להיות בלתי נסבל כאשר נתב"ג לא עומד בעומס העבודה וישראייר וארקיע לא מצליחים לתת מענה ראוי ובסיסי לתושבים ולתיירים עבור כספם המכובד.

ביום חמישי טיסות עוכבו למעל 7 שעות, ביום שישי בוטלו שתי טיסות ומאות אנשים פוזרו מהשדה! "אנו כלואים בפריפריה ולאף אחד לא אכפת!" אומר בארי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"החל מהשבוע, אני מתכוון להוביל מאבק לשיפור פני התחבורה לעיר אילת: הכנסת חברות זרות וזולות לשוק התעופה, הרחבת כביש 90, פיתוח תכנית הרכבת בהקדם האפשרי. הנושא בדמינו! ארקיע, ישראייר, תגידו יפה שלום. די, מיציתם!" אמר בזעם בארי.

2 תגובות

  1. הפחדתם את כולם מסגירת שדה דב, עכשיו תאכלו את מה שבישלתם. עיר של שקרנים אני לא אבקר בגלל שהוצאת את השדה מאילת. עירייה של מושחתים פתאום נגד ארקיע אחרי שהגנתם עליהם שנתיים? איכסה

  2. מי אשם מדינת ישראל שלא הכינו שדה חילופי אי בים בדיבורים הם גדולים בביצוע הם גרועים אז רק ביבי לשלטון הוא עושה הכל שיהיה לנו טוב חחחחחח

Back to top button