צרכנות

הדילים הכי זולים לסנטוריני

סנטוריני הוא אזור שקיימים בו מספר איים אשר נמצאים בצמוד האחד לשני, ומאופיינים בנופים בהחלט מרהיבים ויוצאי דופן, כך שעל המחפשים דילים לנסטוריני  – להיות מוכנים למופע מרהיב של הטבע בצבעים משונים וייחודיים, לשקיעות הרומנטיות בעולם ולאטרקציות נוספות בחופי ים עם חול שחור. כן, שמעתם נכון.

סנטוריני, הוא אחד מבין היעדים המועדפים ביותר על אלפי זוגות במהלך השנה, שמגיעים בכדי לחוות ירח דבש מושלם. מעבר לכך שבסנטוריני ניתן למצוא את הנופים הייחודיים ביותר בעולם שכוללים שקיעות בצבעי סגול-כחול, אפשר לאתר דילים לסנטוריני שכוללים סיורי ארכיאולוגיה אשר יותירו אתכם שמוטי לסתות, גם אם אתם לא חובבים ידועים של מבנים ארכיאולוגיים וארכיטקטוניים.

היות ומדובר בקבוצת איים, תוכלו לגוון בסוג האטרקציות והתענוגות שתחוו, ליהנות מנופים שונים האחד מהשני, ולהתנייד בקלות בין האיים באמצעות סירות קטנות – חוויית שיט כיפית ביותר ומרעננת!

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חופים ייחודיים, דילים לסנטוריני בקיץ והרבה יין

קבוצת האיים סנטוריני, מאופיינת בנוף מאוד ייחודי שכולל גם הרי געש אשר נחסמו בזמנים עתיקים יותר. היות והנוכחות של הרי הגעש משפיעה באופן ישיר על תוואי השטח, נוצר מצב שסנטוריני התברכה באדמת בזלת במקומות רבים (אדמה אידיאלית לגידולי מטע גפנים), כך שתוכלו לסייר בין יקבים שמייצרים את היין שנחשב המוצלח ביוון.

ואם כבר הזכרנו הרי געש מרהיבים, חבילות לסנטוריני עשויות גם לכלול סיורים בפתחי הרי הגעש שהוצפו ונחסמו, וכדאי גם לזכור שהאזורים האלו מאופיינים במעיינות טבעיים וחמים (אופייני מאוד במקומות בהם קיימים הרי געש) – פעילות מאוד מומלצת!

הקיץ המושלם בסנטוריני

מזג האוויר בקבוצת האיים סנטוריני, דומה מאוד למזג האוויר בישראל, כך שבילויי קיץ הם מומלצים מאוד באזור זה, ואם אתם כרגע מחפשים אחר חבילות לסנטוריני שכוללות רומנטיקה מעודנת, מומלץ מאוד לכוון את הטיול לחודשי מאי-יוני, כך שתוכלו ליהנות מאטרקציות רבות שכוללות גם פעילויות ספורט ימי, שיט רומנטי לעבר השקיעה הסגולה (שניתן לחוות ולראות רק בסנטוריני) ושלל אפשרויות בילוי נוספות.

עבור המעוניינים בחוויית שיט מקסימה תוכלו לעלות על יאכטה מודל 1974 משומרת, ומצוידת בכל טוב של משקאות ונשנושים. חברות השיט הן רבות בסנטוריני, ותוכלו ליהנות משיט סביב פתחי הר הגעש החסומים, לעגון באזורים בהם יש מעיינות חמים ולקפוץ מהסירה, בכדי להתרחץ במעיינות.

אין ספק כי דילים לסנטוריני חייבים גם לכלול שיט באזורים הללו.

סיורי ארכיאולוגיה בסנטוריני

עשרות אלפי מטיילים מגיעים כל שנה לסנטוריני בכדי לסייר באתר הנקרא "אקרוטירי", אחד מאתרי הארכיאולוגיה החשובים באזור. מומלץ מאוד לאתר מראש דילים לסנטוריני שגם כוללים סיורים באזור זה, שם תוכלו להתרשם מעיר מינואית עתיקה שנקברה בעקבות התפרצות עתיקה של הר געש. אל תדאגו, אתם לא עומדים להגיע לאזורים בהם יש הרי געש פעילים ומסוכנים, אך הרי הגעש הם אכן חלק מהנוף הכולל של סנטוריני, ומהווים חלק חשוב בתרבות האזור. מומלץ לצלם והרבה.

Back to top button