מבזקיםצרכנות

BubbleDan – שירות תחבורה חדש בגוש דן – כל הפרטים

תושבי גוש דן יודעים היטב כמה קשה היא ההתניידות היומיומית ברחבי תל אביב, אליה ומחוץ לה. פקקים ארוכים לאורך כל שעות היממה, מצוקת חניה שעולה לנו הרבה זמן, יזע ודמעות, לצד תחבורה ציבורית לא יעילה בלשון המעטה. כל אלו מובילים רבים מאיתנו להבנה שלמרות החסרונות והעומס, אין מה לעשות וצריך לקחת את הרכב הפרטי לנסיעה, יחד עם העומסים והזמן הרב שזה עשוי לקחת. אבל עבור תושבי תל אביב, רמת גן וגבעתיים ישנה בשורה חדשה שאמורה לשנות את המציאות שלהם, בכל מה שקשור לתחבורה והתניידות בתוך העיר – הגיע הזמן להכיר את BubbleDan.

כיצד מתחילים להשתמש ב- BubbleDan

השימוש בשירות BubbleDan מבוסס על התקנה של אפליקציה במכשיר הנייד שלכם. לאחר ההתקנה תצטרכו להירשם לשירות ולמלא פרטים אישיים, לצד פרטי התשלום הרצויים, בדומה לשירותי נסיעה אחרים. לאחר ביצוע תהליך ההרשמה הפשוט, תוכלו להתחיל להשתמש באפליקציה ולהזמין את ההסעה שלכם. ההסעות עצמן מתבצעות במיניבוסים מפוארים ומפנקים שמכילים כ-10 מקומות ישיבה כל אחד. מסלול הנסיעה נבנה בהתאם לכמות האנשים שהזמינו את השירות, כאשר האיסוף וההורדה מבוצע בתחנות האוטובוס הקרובות ביותר ליעד שאליו אתם מבקשים להגיע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כיצד עובד השירות של BubbleDan

כאשר תבקשו איסוף, תוכלו לבדוק האם אתם נוסעים לבד או אם מדובר בכמה נוסעים. לאחר מכן תראו מה היא נקודת האיסוף שאליה אתם צריכים להגיע. ברגע שביצעתם את הזמנת השירות תקבלו הודעה שהנהג בדרך אליכם, לצד האפשרות לראות כמה זמן ייקח לו להגיע, באיזה רכב הוא מגיע ומה מספר לוחית הרישוי שלו. בנוסף, תוכלו לראות את המחיר הצפוי לנסיעה שלכם. המחירים נעים בין 12.5 ל-15 שקלים, בהתאם לשעה ביום ומה שמוגדר שעות השיא.

ישנה גם אפשרות לרכוש כרטיסייה של נסיעות, כאשר העלות עבור כל נסיעה תעמוד על כ-12 שקלים. עבור אזרחים ותיקים שישתמשו בשירות BubbleDan, ישנה הנחה של כ-50% בתעריף הנסיעה. באמצעות האפליקציה תוכלו להטעין את הארנק הווירטואלי שלכם שבאמצאתו תשלמו על הנסיעות, כאשר תוכלו גם לשחזר חשבוניות במידה הצורך, לברר על נסיעות ולצפות ביתרת התשלום.

בכלי הרכב של BubbleDan תוכלו להינות ממיזוג אוויר, שקע USB להטענת הסמארטפון לצד מסך שעל גביו תקבלו הודעות שונות שקשורות לשירות ההסעה. במכשיר הנייד שלכם תוכלו לראות בזמן אמת את התקדמות הנסיעה והזמן הצפוי להגעה ליעד שלכם.

הגיע הזמן שתוכלו להתנייד בתל אביב בקלות ובנוחות, באמצעות השירות המהפכני של BubbleDan.

Back to top button