חדשות הארץמבזקים

"בנימין נתניהו ורפי פרץ הם שני צדדים של אותה אסטרטגיה"

מיקי גיצין, מנכ"ל הקרן החדשה לישראל התייחס לדבריו של שר החינוך הר רפי רפץ ואמר כי "טיפולי המרה ואפרטהייד הם שני צדדים של אותו מטבע, של אותה תפיסת עולם. לא לחינם רוב מי שתומכים באחד תומכים גם בשני. כי מי שמנסה בכוח לשלוט בחייהם של אחרים יעשה זאת נגד כל מי שחלש או שונה ממנו, בין אם זה להט"בים, נשים או פלסטינים."

לדברי גיצין, "בנימין נתניהו ורפי פרץ הם שני צדדים של אותה אסטרטגיה. רק שבימים הקרובים ינסו להפריד בין השניים, להסביר שהרב פרץ הוא קיצוני, לעומת ביבי הליברל והנאור. אבל צריך לזכור שבלי פרץ אין לנתניהו ממשלה עם השותפים הטבעיים, ובלי נתניהו הרב פרץ הוא לא שר החינוך. הם תלויים זה בזה, ובעבור הצלחתו האישית, נתניהו עלול להסכים לכל דבר שיחפוץ בו שר החינוך ההומופוב והגזען שהוא עצמו מינה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"חייבים להילחם בזה וישנה דרך לעשות זאת." אומר גיצין ומוסיף, "זה הזמן של אוכלוסיות מופלות לחבור זו לזו! כי כן, זהו אותו מאבק – המאבק לשוויון זכויות ולצדק. לערבים ולהט"ב (וגם ערבים שהם להט"ב) יש את הכוח להיאבק יחד בחושך הזה. אם נצליח לשלב ידיים נגדם, אם נבין שאנחנו באותה סירה, תהיו בטוחים שזה יבוא להם בהפתעה."

תגובה אחת

  1. גיצין גיס חמישי בוגד , דינו כדור בראש המחורבן שלו , דינו מיתה !!!!!

Back to top button