מבזקיםמשפטי/פלילי

למעלה מ-2 מיליון ש"ח ברכב נעול – צפו: ניסיון שוד באור יום

אתמול (ראשון) בבוקר אירע ניסיון שוד בתחנת דלק במושב בית שקמה סמוך לאשקלון. לתחנת הדלק נכנס ברכב לבן מסוג שברולט, איש עסקים פלסטיני מרצועת עזה. הוא נעמד עם רכבו ליד משאבת הדלק, יצא מרכבו וניגש לעבר חנות הנוחות שבתחנה, אך לא לפני שדאג לנעול את דלתות הרכב.

לפתע, מגיח רכב נוסף בצבע לבן מסוג טויוטה קורולה ונעמד מאחורי רכב השברולט. מדלת הנוסע יוצא אדם רעול פנים אשר ניגש לרכב השברולט ומנסה לפתוח את הדלת אך ללא הועיל, חברו שנהג ברכב שנעמד מאחור, יצא אף הוא רעול פנים וניגש לרכב השברולט כשהוא מנסה בכל כוחו לנפץ את החלון של הרכב אך גם ללא הועיל.

על הכביש עובר רכב מסחרי שמבחין באירוע, נעמד ומתחיל לצפור, ברגע מסוים אף פתח את הדלת והחל לצעוק לעברם. אז השניים החליטו לוותר, נכנסו בחזרה לרכבם והחלו להימלט. נהג רכב השברולט רץ לעבר רכבו, נטל בידו מגב לניקוי שמשות וזרק לעבר הרכב של השודדים שהצליחו לעזוב את המקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

האירוע כולו תועד במצלמות האבטחה של תחנת הדלק. מבירור המקרה עולה כי הפלסטיני העביר ברכבו סכום של למעלה משני מיליון ש"ח והיה בדרכו לירושלים. השודדים ככל הנראה ידעו על העברת הכסף המתוכננת, עקבו אחר איש העסקים והמתינו לשעת כושר על מנת לשדוד את כספו.

למקום הוזעקו שוטרים שפתחו בחקירת המקרה ובגביית עדות של עובדי התחנה ועוברי אורח שהיו במקום בשעת האירוע. המשטרה אספה את החומרים ממצלמות האבטחה בניסיון להתחקות אחר החשודים במעשה ולהביאם לדין.

צפו: תיעוד האירוע ממצלמות האבטחה של תחנת הדלק

5 תגובות

  1. 2 מיליון ואיש עסקים נוסע בשברולט קרוז של 10 אלף??? סיפוים פה לילדים

Back to top button