מבזקיםמשפטי/פלילי

הוארך מעצר החשוד בעבירות פדופיליה ופגיעה בקטינות ברשת

בבית משפט השלום בראשון לציון הוארך לפני זמן קצר (שלישי) ב-8 ימים מעצרו של הגבר החשוד בעבירות פדופיליה ופגיעה בקטינות ברשת.

כזכור, החשוד נעצר אמש בעקבות תלונות שהתקבלו ברחבי הארץ כי על פי החשד פנה אל הקטינות בתואנות שונות, תוך שימוש בזהויות, בדמויות ובכינויים מגוונים. החשוד נהג לשדל את הקטינות לשלוח לו תמונות וסרטונים, לרבות חומרים המגיעים לכדי מעשים מגונים. בחלק מהמקרים אף ניסה החשוד להיפגש עם הקטינות פנים אל פנים ולבצע בהן מעשים מגונים. בנוסף נבדק חשד כי בחלק מהמקרים אף סחט קטינות על מנת שישלחו לו חומרים נוספים.

בנוסף, הוגשו אתמול כתבי אישום נגד 12 נאשמים מכל רחבי הארץ, בפרשיית פדופיליה ברשת האינטרנט באמצעות סוכנת משטרתית שהציגה את עצמה כקטינה בת 13.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פי עובדות כתבי האישום, ביצעה משטרת ישראל במהלך החודשים פברואר 2019 ועד יוני 2019 מבצע לאיתור חשודים אשר יוצרים קשר מיני באינטרנט עם קטינים. לצורך כך, התחזתה שוטרת לקטינה בת 13 שלומדת בבית הספר והציגה את עצמה בכינויים שונים בצא'טים ובווטסאפ.

כעולה מכתב האישום, הנאשמים יצרו קשר עם הסוכנת, ניהלו איתה התכתבויות בעלות אופי מיני, שלחו לה תמונות אינטימיות וכן ביקשו לשלוח להם את תמונתה, הציעו לה הצעות חוזרות ונשנות להיפגש, כל זאת כשהסוכנת חוזרת בהתכתבות על כך שהיא קטינה בת 13.

כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע ריבוי עבירות של ניסיון להטרדה מינית של קטינה מתחת לגיל 15, ניסיון למעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14, ועבירות נוספות. כמו כן צפויים בהמשך כתבי אישום נגד 5 נאשמים נוספים.

אילוסטרציה

Back to top button