מבזקיםרצועת עזה

"לשלטון הכיבוש הציוני יש אחריות מלאה וישירה למותו של האסיר"

בתנועת האסירים הפלסטינים הכלואים בבתי הכלא בישראל התייחסו לפני זמן קצר (שלישי) למותו של האסיר הביטחוני, מאג'ד נסאר טאקטקה, תושב בית פג'אר שבנפת בית לחם, בבית הכלא "ניצן" שברמלה ואמרו כי האחריות למותו מוטלת על ישראל.

בהודעה רשמית של התנועה נמסר: "אנו מדגישים כי לשלטון הכיבוש הציוני יש אחריות מלאה וישירה למותו של האסיר מאג'ד נסאר טאקטקה כתוצאה מעינויים, התעללות והזנחה רפואי ממנה סבל. אנו דורשים שארגוני זכויות אדם בינלאומיים ילחצו על הכיבוש לפתוח בחקירה ניטראלית על מנת לברר את הפשע שהתרחש."

עוד נמסר בהודעת התנועה, "אנו דורשים שהגופים הרשמיים הפלשתינים ובמיוחד הגוף הפועל לענייני האסירים, יפנו לבית המשפט הפלילי הבינלאומי ולמועצת זכויות האדם ויחשפו את פשעי הכיבוש על מנת לעצור ולרסן את מעשי הדיכוי כנגד האסירים. אנו קוראים לבני העם והפלגים הפלסטינים לתמוך בהתנגדות ולעמוד לצד חבריהם הכלואים בבתי הכלא הישראליים. הודעת שב"ס על מותו של האסיר טאקטקה אינה מייצגת את כל האמת, ישנם סימנים רבים שמאשרים את אשמת הכיבוש. הוא מסתיר הרבה מידע סביב האסירים השובתים רעב ונמצאים בבידוד, כאלה הסובלים מבעיות רפואיות בעקבות תנאי הכליאה בישראל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מחאה ברמאללה על מות האסיר הביטחוני בכלא בישראל
מחאה ברמאללה על מות האסיר הביטחוני בכלא בישראל
מחאה ברמאללה על מות האסיר הביטחוני בכלא בישראל
מחאה ברמאללה על מות האסיר הביטחוני בכלא בישראל

Back to top button