מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ שלי יחימוביץ' פורשת: "לא אכהן בכנסת הבאה"

ח"כ שלי יחימוביץ' ממפלגת "העבודה", הודיעה היום (שלישי) בחשבון הטוויטר שלה כי היא לא תכהן בכנסת הבאה. "לוקחת פסק זמן מהפוליטיקה ולא אכהן בכנסת הבאה. זה תהליך אישי ממושך שאני עוברת, ומי שהכריע את הכף היה הבן שלי עם המשפט: "אני מרגיש שמיצית את היכולת שלך לשנות את השיח. אין ספק שאת יכולה עדיין לעשות טוב, אבל זה לא יהיה משנה מערכה כפי שהיה בעבר."

ח"כ יחימוביץ' אמרה כי היא "אסירת תודה על הזכות שנתנה לי לחוקק למען הציבור ולשרת אותו ברוח אמונותי. מתה על הכנסת, אך עייפתי מהעונה הפוליטית הממושכת מדי, שהפכה להיות רעילה. זה יצר אצלי תחושת מועקה וחוסר תכלית. בעבר הייתי מלאת כוח לצלוח משברים כאלה, אבל לצערי זה לא כך כעת. לא עוזבת לשום מפלגה אחרת, מחוייבת לעבודה ולערכיה, אתמוך בעמיר ואעשה הכל להצלחתו ולהצלחת המפלגה שלי. לחברים ולשותפים הרבים שרכשתי – אסירת תודה באופן שאין לבטא במלים, מקווה שתבינו. אוהבת אתכם".

יחימוביץ' הוסיפה, "רזומה בקצרצרה וביובש: 69 חוקים שיזמתי נכנסו לספר החוקים אבל סיכלתי יותר מזימות רשע. פעמיים יו"ר אופוזיציה. יו"ר העבודה. יו"ר הוועדה לביקורת המדינה ויו"ר ועדת המשנה החסויה שלה לענייני בטחון. יו"ר וועדת האתיקה. יו"ר הוועדה לזכויות הילד. 4 פעמים סרוב להיות שרה בכירה בממשלת נתניהו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ח"כ שלי יחימוביץ'. צילום: אתר הכנסת

תגובה אחת

  1. ח"כ שלי יחימוביץ אני שמח מאוד שסוף כל סוף את עוזבת אותנו היית נהדרת אבל יותר טוב שלא נשמע ממך יותר אז בכל זאת היות ואני ממש אוהב אותך אז תעשי מצווה ותקחי אתך את פרץ שעבר זמנו ואת שמולי שחי במציאות אחרת ותדה לך על הכל.

Back to top button