חדשות הארץמבזקים

האסון בקייטנה: הותר לפרסום שם הילד שנהרג, מנהל הפארק נחקר

משטרת ישראל ממשיכה בחקירת מותו הטראגי הבוקר (רביעי) של סלימאן נאיף ג'בארין, בן ה-9, מהפזורה הבדואית שבאזור ערד כתוצאה מקריסת ענף עץ עת שהה בפארק אתגרי במסגרת קייטנה.

הבוקר התקבל דיווח אודות פציעתו הקשה של ילד שהגיע במסגרת קייטנה לפארק אתגרי בתחומי מועצה אזורית לכיש הסמוך לקריית גת. כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו בבדיקת האירוע בו בעת שצוותי רפואה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הילד.

חובש בכיר במד"א רונן שונם ופרמדיק מד"א ישראל בן יהודה, סיפרו כי ״כשהגענו למקום ראינו ענף עץ גדול שקרס על ספסל, שעליו ישב ילד כבן 10. הילד היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות. מצבו היה קריטי, ובתוך קצר נאלצנו לקבוע את מותו״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות המקרה ומחקירה ראשונית עולה כי מדובר בילדי קייטנה שהגיעו זמן קצר לפני כן למקום והחלו בהתארגנות ראשונית. תוך כדי כך ניגש הילד יחד עם מספר ילדים בודדים לעבר ספסלים, ככל הנראה מתוך כוונה לאכול שם.

בשלב מסוים בסמוך לרגע ישיבתם, קרס ענף עבה מעץ סמוך ופגע בראשו של הילד וגרם למותו. במסגרת החקירה שנמצאת בראשיתה, בה מעורבים גם גורמי משרד החינוך לאור העובדה שמדובר במסגרת קייטנה, נגבו עדויות ונחקר מנהל המקום.

חקירת המשטרה כאמור נמשכת בשלב זה.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button