חדשות הארץמבזקים

שדרות מציגה: מיגוניות בכל מיני צבעים

ארגון אומנים למען ישראל (Artists 4 Israel), ארגון גרפיטי עולמי, הגיע השבוע להתנדב בשדרות וחבריו צבעו עשרות מיגוניות ברחבי העיר. האומנים הגיעו מארה"ב, ארגנטינה, יפן, פורטוגל והונגריה, בהתנדבות מלאה ונחשבים אומנים בעלי שם עולמי בתחום!

היוזמה נולדה לפני מספר חודשים כאשר הקרן לפיתוח שדרות קיבלה פנייה מקרייג דרשביץ, מנהל הארגון, בה הוא הציע לבוא בהתנדבות מלאה לצבוע מיגוניות. הרעיון היה לבוא ולחזק את תושבי העיר שדרות במאבקם מול איומי הטרור והטילים ולנסות לתת להם תמיכה וחיזוק מורלי, באופן של ציור על גבי מיגוניות ציבוריות ברחבי שדרות. עובדי הקרן, בניהולו של מיכאל סימן טוב, יחד עם עובדי העירייה, דאגו במהלך השבוע לשהייה נעימה של הצבעים בעיר, לארוחות עבורם ולציוד הצביעה.
במהלך השבוע צבעו האומנים כ-20 מיגוניות ברחבי העיר שדרות: בפארק הילדים, במוסדות החינוך ובמקומות מרכזיים נוספים.

מי שכבר שם לב למיגוניות הצבועות יכול להבחין מיד שמדובר באומנות מודרנית ברמה הגבוהה ביותר, רמת עבודה שקשה מאוד למצוא במונחים ישראלים מקומיים. מגוון נושאים צוירו על הקירות, החל מפירות, פרחים ובעלי חיים וכלה ביצירות מורכבות המספרות סיפורים אישיים של דמויות ואנשים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, השתתף גם הוא בצביעה, הודה לאומנים ובירך על שיתוף הפעולה החשוב. "הציורים היפים האלה הופכים את המיגוניות ליפות יותר ואני אומר לכל הצבעים שהגיעו בהתנדבות תודה גדולה והם חלק מהמשפחה שלנו", אמר דוידי. "האנשים האלה אוהבים את שדרות ואת תושבי שדרות והם מוכשרים באמנות ובציור על קירות והפכו את העיר שלנו ליפה יותר", הוסיף.

המשנה לראש העיר ויו"ר הקרן לפיתוח, מיכאל אמסלם: "זהו פרויקט נוסף של אגף גיוס המשאבים של הקרן לפיתוח. בשנה האחרונה הקרן גייסה בסיועו של ראש העיר תרומות נכבדות ומשמעותיות לטובת פרויקטים רבים בעיר. אנחנו מודים לכולם על השותפות ובעזרת השם נמשיך לעשות דברים טובים לעיר".

צילום: דוברות עיריית שדרות
צילום: דוברות עיריית שדרות
צילום: דוברות עיריית שדרות
צילום: דוברות עיריית שדרות
צילום: דוברות עיריית שדרות

תגובה אחת

Back to top button