אינטרנטחדשות הארץמבזקים

הסרה, פיצוי והתנצלות: אהוד ברק מאיים בתביעה על ה"דיילי מייל"

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר מפלגת ישראל דמוקרטית אהוד ברק, המתמודד בבחירות הקרובות על ראשות הממשלה שלח היום (רביעי) באמצעות עורכי דינו מכתב התראה לפני תביעה לעיתון הבריטי "דיילי מייל" שפרסם אתמול כתבה ובה נטען כי אהוד ברק שהיה מקורב לעבריין המין המורשע המיליארדר ג'פרי אפשטיין יצא מביתו של אפשטיין בינואר 2016. זאת כאשר באותו היום, כך על פי הדיווח ב"דיילי מייל" נראו יוצאות מביתו גם נשים צעירות. בצירוף לכתבה פורסמה תמונה של ברק כשהוא מכסה את פניו בצעיף.

בתגובה לפרסום הכתבה נגדו אמר אתמול אהוד ברק: "אני דוחה בשאט נפש את הרמיזות המתועבות של העיתון. אכן הייתי בביתו, מעולם לא לקחתי חלק בשום מסיבה/מפגש מהסוג הנרמז. מציע לאנשי ״דיילי מייל״, ולכל מי ששיתף איתם פעולה, להכין את כרטיס האשראי. תביעת הדיבה בדרך."

צילום: מתוך הכתבה באתר "דיילי מייל"

היום כאמור, פנה ברק באמצעות עורכי דינו לאתר ה"דיילי מייל" בנוגע לכתבה ולתמונה שלו שפורסמה באתר, "הפרסום שלכם תחת הכותרת 'בלעדי: פוליטיקאי ישראלי נשוי אהוד ברק מסתיר את פניו בעודו נכנס לבניין מגוריו של ג'פרי אפשטיין בעוד מספר יפיפיות צעירות זוהו כנכנסות גם הן לבניין – וזאת למרות טענותיו שלא היה לו קשר חברתי עם הפדופיל ונערותיו' נעשה ללא פניה מראש. זו היא כתבה מחפירה, הכוללת רמיזות חמורות המהוות לשון הרע חמורה נגד אהוד ברק".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אתם גררתם את אהוד ברק לתוך פרשיות אפשטיין" כתבו עורכי הדין והוסיפו, "ורמזתם כאילו יש לו איזה שהיא מעורבות ברשת הפדופילית שלו. זה הוא שקר, כפי שאתם יודעים. זה בלתי מתקבל על הדעת בכל נסיבות, אבל במיוחד כשאתם יודעים שברק נמצא בשיאו של קמפיין בחירות בישראל, כשההאשמות שלכם קשות ומזיקות במיוחד".

עוד ציינו עורכי הדין כי "בישראל זה הוביל לסקנדל שברק נאלץ לפרסם הבהרה המכחישה את כל הנטען. אתם לבטח יודעים את השפעת התזמון ועשיתם זאת כדי לגרום לו מקסימום נזק. הכפשתם את ברק באופן מכוון כדי לגרום לו נזק בלתי הפיך וכדי להביא תועלת ליריביו הפוליטיים".

עורכי הדין דורשים במכתב להסיר את הכתבה באתר על אהוד ברק (שנמצאת עדיין באוויר) ולפרסם תיקון והתנצלות בפניו. בנוסף נדרש העיתון הבריטי לשלם לברק פיצויים בגין הפרסום.

ובקשר לתמונה בה הוא נראה מכסה את פניו כתב היום ברק בטוויטר שלו, "מודה, כשקר אני נוהג לכסות את הפרצוף. לא רק בניו יורק. בכל מקום בעולם. עד היום לא חשבתי שזו ידיעה עיתונאית. בקרוב חשיפה של קולקציית הצעיפים."

מתוך הכתבה באתר "דיילי מייל"

2 תגובות

  1. העיתון מחכה לתביעת ברק כדי להוכיח דברים נוספים עליו. ברק רועד ולא יעשה כלום

Back to top button