מבזקיםפוליטי / מדיני

אהוד ברק על יאיר נתניהו: "זנאי, מסית ופרזיט שזוכה לאבטחת שב"כ"

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק ויו"ר ישראל דמוקרטית אהוד ברק נשא הערב (רביעי) דברים בכנס ב"כולי עלמא" ברחוב מקווה ישראל בתל אביב יפו. ברק הגיב להכפשות נגדו בצהובון הבריטי ה"דיילי מייל" ואמר כי הכתבה שפורסמה נגדו באתר היא שקר וכזב. עוד הוסיף כי חשב שעבריין המין ג'פרי אפשטיין מעד באופן חד פעמי ומהרגע שנודע לו כי לא כך, הנחה את עורכי דינו להוציא את השותפות שלו מהחברות בהן נמצא אפשטיין ולנתק עמו כל מגע.

ברק אמר בפתח דבריו, "כמותכם, אני קורא את הדברים המיוחסים לי, וחשוב לי להבהיר כאן ועכשיו, באופן שאינו משתמע לשתי פנים – הדברים הם שקר וכזב. נעשה בישראל ב-24 השעות האחרונות, מעשה נבלה. עלילת דם מתועבת, שקרית וחסרת כל בסיס. אך עלילת דם שאיננה מפתיעה. כבר יותר מ-25 שנה אנחנו חיים באווירה מורעלת, בה כל מי שמפריע לנתניהו וקיצוניו להגיע ולהיות בשלטון, הופך למטרה להסתה, לשקרים, הופך ל״בוגד״ וגרוע מזה"

בהמשך דבריו אמר ברק כי "המעשים שמיוחסים עכשיו לאפשטיין הם מתועבים, מעוררי זעזוע וסלידה בכל בנאדם, בכל בן תרבות. ואם יורשע בהם הוא צריך להיות בכלא לשנים. אלה מעשים המנוגדים לכל מה שאני ומעולם לא היה לי חלק בהם. הנחיתי את עורכי דין להוציא חברות שהוא קשור אליהן מהשקעותיהן בחברות שאני קשור בהן ולהגיש תביעת דיבה כנגד הצהובון המכפיש מאתמול".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר, "חשבתי שלאפשטיין הייתה מעידה חד פעמית משהסתבר אחרת, אני מסיק מסקנות ומנתק כל קשר איתו".

"יכול כל אחד ליטול קומה מבין עיניו, שהרי תחת משטר נתניהו" אומר ברק, "הפכנו גם אנחנו למקום בו עבריינים שהורשעו מתקבלים בלי סייג בכל מקום. העובדה שתחת נתניהו עבריין מין שהורחק לצמיתות מהשירות הציבורי ממשיך להיות מקורבו הקרוב ביותר ומרכיב הממשלה שלו, חרפה היא. העובדה היא שכל מי שהתלונן נגד העבריין הזה נזרק ממשרד ראש הממשלה, חרפה היא."

צילום: דוברות ישראל דמוקרטית

ברק אף התייחס לפרשה בזמנו שפורסמה נגד בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, כשיצא ממועדון חשפניות בתל אביב ושיחה בינו לבין חברו ברכב נחשפה לציבור וכינה אותו "זנאי", "העובדה היא כי תחת נתניהו, זנאי ומסית כבנו, זוכה להגנה ציבורית לחיי פרזיט ולאבטחת שב"כ צמודה, חרפה היא.".

עוד התייחס ברק לפרשה שנחשפה בעניין סגן שר הבריאות יעקב ליצמן שנחקר בחשד שסייע לחשודים בעבירות פדופיליה ואמר כי "העובדה שתחת משטר נתניהו שר בכיר שנאשם בחיפוי סדרתי על פדופילים ומהכי מקורבים, חרפה היא".

בסוף נאומו פנה ברק ישירות לראש הממשלה נתניהו ואמר לו, ביבי, גם אתה יודע. אני לא דורך על זבוב כשאני לא מוכרח, ואני לא מפחד משום דבר ומאף אחד כשצריך. אתה יודע ביבי, אתה לא תשתנה. אבל גם אני לא. אתה תמשיך להפיץ עלי שקרים ואני אמשיך להגיד עליך את האמת. כי שום פייק ניוז של פייק ראש ממשלה לא יעצרו אותנו. אנחנו ננצח."

צפו בנאום המלא של אהוד ברק הערב

3 תגובות

  1. אהוד ברק זיקנתך מביישת את נעורך לך הביתה מספיק לעשות צחוק מעצמך

  2. ברק בנתיים הוכיחו וצילמו אותך בבית זונות של הפדופיל איך פתאום אתה אומר עליו זאני במקמו אני תובעת אותך ולוקחת ממך את כל הכסף שיקבלת מתחת לשולחן שמשום מה אץ זה אתה לא יודע להסביר שני מליון דולר
    לך הבית לא היית אהןב אז והיום יותר גרוע

  3. מי שזנאי זה אתה אהוד ברק שמסתובב בין פדופילים וחברו של פדופיל מורשע מה אומרות הילדות שלך שגם עם לא עשית כלום אתה מסתובב במקומות חשוכים כאלה.

Back to top button