מבזקיםפוליטי / מדיני

יאיר נתניהו משיב לברק: "תתבייש לך! תרח זקן, שיכור מוויסקי"

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו התייחס לדבריו של אהוד ברק הערב שכינה אותו "זנאי" ואמר כי "העובדה שברק מביא איתו אבטחת שב"כ על חשבון הציבור, לאי הפדופיליה של אפשטיין בקריביים (כפי שהודה בראיון לפני יומיים ל״דיילי ביסט״), למרות שעברו 20 שנה מאז כיהן במשך כשנה בלבד כרוה״מ הכושל ביותר של מדינת ישראל- היא החרפה! ברק תתבייש לך! תרח זקן, שיכור מוויסקי, וכנראה דמנטי שכמוך!"

13 תגובות

  1. הוא בטח לא היה רוצה סבא כזה שבושה יותר גדולה מה שמתפרסם לגביו בימים האחרונים ואני לא מביעה דיעה

  2. כולם בוחרים אהוד ברק בבחירות הקרובות, כי רק לאהוד ברק יש אומץ לקרוא לילד בשמו!

  3. הוא פועל בתוך המסגרת שהאבא המתוחכם שלו נותן לו…אפשר לומר שכל הציוצים שלו בהחלט מקובלים על ביבי.

  4. יאיר חמוד – אתה צריך לעלות לקבריהם של יוני , סבא נתניהו וסבא בן ארצי זכרונם לברכה…שלושתם היו אנשי מופת, עם ערכים טובים ונכונים..שלושתם היו מודל לחיקוי ולהערצה ..אתה חייב לבקש מהם סליחה על הפגיעה המתמשכת שאתה פוגע בכבוד ובהדר של המשפחה..קח איתך גם את הוריך !

  5. איזה חינוך. הוא יכול להיות סבא שלך, לפחות תכבד. כבר היה עדיף שאבא שלך היה מעלה את הציוץ הזה מאשר אתה. קצת כבוד למבוגרים ממך לא יזיק, יש לך פה לא פחות מהבהמה של ליהיא גרינר…

  6. הגיע הזמן להפטר מהמשפחה הגסה הזאת, לא יתכן המשך תרבות דיבור ושיח כפי שמתנהל עכשיו, אני לא מאוהדי ברק, אך הכבוד שמור לו על כל עשייתו למען בטחון ישראל, הגיע הזמן לממשלה אחרת פחות גסה וחונקת, חברים זה הזמן להתעורר!!!.

  7. נתניהו יאיר בתור אחד שהוריו עשו או בשרותי המטוס.ששמלתה מופשלת על עקבה

  8. להסגיר את ברק לארה"ב לפני שיברח למדינה שאין לנו הסכם הסגרה אתה.

Back to top button