צרכנות

חדרים לפי שעה

מדוע ומתי כדאי להשכיר חדר הניתן להשכרה לפי שעה, איך לבחור את החדר המתאים עבורכם ועבור הצרכים שלכם,

חדרים לפי שעה

חדרים לפי שעה הן פתרון מעולה עבור אנשים המחפשים מקום להניח בו לנוח לכמה שעות בעבור מחיר סביר ולא לקחת חדר ללילה שלם בבית מלון, צימר או אכסניה. בנוסף, חדרים לפי שעה מתאימים גם לזוגות המעוניינים בבילוי רומנטי מיוחד ולאנשים ספונטניים המעוניינים לצאת משגרת היום יום ולנפוש למספר שעות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדוע כדאי לנפוש בחדר לפי שעה

פעמים רבות אנשים מתלבטים האם כדאי לשכור במתחם אירוח המציע חדרים ללילה שלם או במקום המציע חדרים לפי שעה. לפניכם כל היתרונות והסיבות לבחור במקום אירוח המציע חדרים לפי שעה:

  • מבחינה כלכלית, אם אתם מתכוונים לשהות בחדר מספר שהות בודדות ולא לכל הלילה, מומלץ לשכור חדר לפי שעות, אשר יעזור לכם להוזיל עלויות. עלות שכירת חדר לשעה נעה בין 150-300 שקלים, ומקובל לשלם 100 שקלים בעבור כל שעה נוספת.
  • מבחינת רצון שמירה על פרטיות, מתחמי אירוח המציעים חדרים לפי שעה, מעניקים ללקוחותיהם אפשרות להחנות בצורה דיסקרטית ולשלם באופן אנונימי, מבלי שיראו מי הוא האדם ששילם בעבור החדר.
  • מבחינת זמינות, דלפק הקבלה פתוח 24 שעות ביממה וזמין לכניסות ויציאות לחדרים. כמו כן, הוא זמין בקו הטלפון לשיחות בנושא הזמנת חדרים, בירורים ומסירת מידע. תוכלו להזמין חדר לכל שעה ביום, כאשר מינימום זמן השהייה האפשרי הוא שעה.
  • אפשרות לחוות חופשה אמיתית ולקבל חדר גדול ומפנק הלא מבייש אף מלון או צימר. האורחים מקבלים יחס ככל אדם הנופש בבית אירוח, ואפשרות לקבל ארוחות בוקר וערב, להשתמש במתקני מתחם הנופש, לרכוש חבילת אירוח הכוללת עיסוי או טיפול בחדר הספא של המקום.

לחצו כאן על מנת לצפות במגוון החדרים לפי שעה המוצעים

מתי כדאי להשכיר חדר לפי שעה?

קיימים כמה קהלי יעד אליהם פונים מתחמי הנופש בהצעת חדרים לפי שעה. לפניכם מספר סיטואציות בהם כדאי להשכיר חדר לפי שעה:

  • אם אתם זוג אוהב המחפש ריענון משגרת היום יום, נמאס לכם מהבילויים הקבועים, ומעוניינים בבילוי רומנטי ואינטימי, כדאי לשכור חדר. במסגרת האירוח תוכלו ליהנות מעיסוי זוגי, בריכת השחייה וחדר הסאונה של מקום האירוח. בחדר ימתינו לכם כפכפים וחלוקים על המיטה, ושלל אביזרים שיעזרו לכם להעביר את השעות בצורה רומנטית. החדר מגיע מאובזר במיטה גדולה ועגולה, חדר רחצה, מתקן ג'קוזי, ספות, מטבחון הכולל עמדת קפה ותה, וחדר רחצה מפנק.
  • אם אתם נהגים אשר בילו שעות רבות בדרכים, וזקוקים למקום בו תוכלו לעצור ולנוח, חדרים לפי שעה הם פתרון מעולה! תוכלו לשכור חדר סטנדרטי המציע מיטה, מטבחון וחדר מקלחת. אין יותר טוב מלישון למספר שעות ולעשות מקלחת טובה על מנת להתרענן ולצבור כוחות להמשך הדרך.
  • אם אתם עובדים או מטיילים בסמוך למתחם חדרים לפי שעה וחשים עייפים או מסוחררים, תוכלו להתעניין האם יש חדר פנוי לשעות הקרובות. במידה שכן, תעמוד בפניכם האפשרות להשכיר את החדר ולנוח בו למספר שעות עד שתתאוששו. בחדר תחכה לכם מיטה גדולה ונעימה לשינה, מסך טלוויזיה המחובר לכבלים וחדר רחצה.

איך למצוא את חדר האירוח האידיאלי עבורכם

לפעמים קשה למצוא ולהחליט באיזה חדר כדאי לבחור, ובאיזה מתחם נופש להתארח. לפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם למצוא את החדר האידיאלי עבורכם מבין החדרים המוצעים לפי שעה:

  • חפשו חדר העומד בתקציב שהגדרתם. שימו לב, כי השכרת חדר לשעה נעה בין 150-300 שקלים, וכל שעה נוספת עולה כ-100 שקלים.
  • חפשו מתחם אירוח המציע את כל המתקנים הדרושים מבחינתכם, החל מבריכת שחייה וחדר סאונה וקלה בחדר ספא ומתחמי ישיבה חיצוניים.
  • סננו את החדרים השונים על פי האזורים בהם הם ממוקמים. ניתן לסנן אותם על ידי בחירת האזור הרצוי באתר האינטרנט.
  • במידה שאתם מעוניינים בפרטיות, חפשו מקום אירוח המעניק אפשרות לשלם בצורה אנונימית ולהחנות בחניה דיסקרטית.
  • בדקו האם החדר אותו אתם מעוניינים שכור פנוי בשעות בהם אתם רוצים להגיע ומה המחיר עבור כל זמן השהייה.

 

 

Back to top button