חדשות חוץמבזקים

הדיילי מייל: "עומדים ב-100% מאחורי הפרסום, לא נסיר את הכתבה"

עיתון "דיילי מייל" הבריטי הגיב היום (חמישי) לאיום התביעה של יו"ר מפלגת ישראל דמוקרטית, אהוד ברק בעקבות פרסום הכתבה של העיתון בה נראה ברק יוצא לכאורה מביתו של עבריין המין המורשע ג'פרי אפשטיין בינואר 2016 כשפניו מכוסות בצעיף ובנוסף נטען בכתבה כי נראו מגיעות לביתו של אפשטיין באותו היום מספר נשים צעירות.

עורכי דינו של ברק טענו כי הכתבה מנסה לרמוז על הקשר של ברק עם אפשטיין שהשתתף לכאורה במפגשים שלו עם הצעירות ולקח חלק בפעילות הבלתי חוקית של אפשטיין. אלא שבדיילי מייל דחו טענה זו בתוקף וציינו כי מדובר בטענה שלא הועלתה מעולם."הדיילי מייל עומד מאחורי הסיפור האחרון על יחסיו של אהוד ברק עם הפדופיל המורשע ג'פרי אפשטיין, ב-100%", נכתב בהודעת העיתון שפורסמה בסוכנות הידיעות הצרפתית. "אנו מציינים כי טענתו של מר ברק שלא היה שותף לפעילותו הבלתי חוקית של מר אפשטיין היא הכחשה של טענה שמעולם לא העלינו".

עוד צוין בתגובת העיתון כי "העיתון והאתר הפופולרי עסק בתמונות של ארבע נשים צעירות שנכנסו בנפרד למשרדו של אפשטיין בניו יורק, בדיוק באותו זמן שבו נכנס ברק עצמו. התקשורת הישראלית גם הדגישה את קשרי העבר של ברק עם אפשטיין."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"הסיבה שפורסמה הכתבה האחרונה היא בגלל שמר ברק הודה עכשיו שהוא זה שמצולם בתמונות. התמונות פרסמו כבר בשנת 2016 כשברק בזמנו תואר כ'בלתי מזוהה'." עוד טען העיתון כי לאחר שברק הודה כי הוא זה שבתמונה הסיפור הפך להיות אינטרס ציבורי וכי אין בכוונתו להסיר את הכתבה מאתר האינטרנט שלו.

צפו: בפתח נאומו של ברק אמש, התייחס לפרסום נגדו ב"דיילי מייל"

2 תגובות

  1. מנדלבליט החולה נפש צריך להתמקד בךך אתה הכי מסוכן והכי גרוע העיתון עומד אחר דבריו במאת האחוזים ונצמד לסעיף אמת דיברתי איפה ניצן ודרוקר ומנדלבליט איפה ימושחטים אפסים חמגשיות יותר מעניין את האפסים האלה דבילים בלאט

Back to top button