חדשות הארץמבזקים

הוארך ב-8 ימים מעצר הנערים החשודים באונס תיירת בקפריסין

12 הישראלים הצעירים בגילאים 16-17 שחשודים באונס התיירת הבריטית בת ה-19 באיה נאפה בקפריסין הובאו היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בפמגוסטה לדיון בהארכת מעצרם. השופט קבע כי הדיון יתקיים בדלתיים סגורות מאחר והצעירים מתחת לגיל 18. בתום הדיון החליט השופט להאריך את מעצרם ב-8 ימים.

הנערים הישראליים מובאים היום לבית המשפט. צילום: AP

התיירת הבריטית הגיעה אתמול בשעה 06:00 בבוקר לתחנת המשטרה המקומית והתלוננה על כך שנאנסה על ידי קבוצת צעירים ישראליים במלון "פמבוס נאפה רוקס" שבאיה נאפה בקפריסין.

הצעירה טענה כי האירוע התרחש בדיוק בחצות ביום שלישי. לדבריה היא הלכה עם אחד ואז הופיעו כל ה-11 האחרים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הצעירה טענה כי כל הנערים קיימו איתה יחסים בניגוד לרצונה וחלקם צילמו וצחקו בשעת המעשה. שוטרים הגיעו אל בית המלון, עצרו את הצעירים ולקחו אותם לחקירה בתחנת המשטרה. הנערים הכחישו בחקירה את המיוחס להם.

הנערים הישראליים מובאים היום לבית המשפט. צילום: AP
הנערים הישראליים מובאים היום לבית המשפט. צילום: AP

במהלך החקירה נשלחו שוטרים לחדר מספר 723 במלון, שם על פי החשד בוצע האונס בתיירת הצעירה. בכלי התקשורת המקומיים דיווחו כי השוטרים מצאו בחדר קונדומים משומשים זרוקים בחדר וחבילות סגורות נוספות. המשטרה אף לקחה את בגדיהם של הנערים על מנת לערוך בדיקות DNA. הצעירה אף היא נשלחה היום לבדיקות רפואיות בבית החולים.

מאחר ומדובר בקטינים קונסול ישראל בניקוסיה, יוסי וורמברנד הגיע היום לשימוע שהתקיים לצעירים בבית המשפט ואמר בתום הדיון, "אנחנו עוקבים אחרי האירוע ונמצאים בקשר עם המשפחות. אנחנו משתדלים לסייע בכל הניתן ופועלים על פי ההנחיות. נקווה שהאירוע הזה יסתיים מהר ככל האפשר".

Back to top button