חדשות הארץלבנוןמבזקים

חיזבאללה פורס כוחות סמוך לגבול ונערך למלחמה עם ישראל

אתר ה"דיילי ביסט" האמריקני מדווח היום (שבת) כי ארגון הטרור חיזבאללה בלבנון נערך למלחמה עם ישראל. בדיווח נטען כי חיזבאללה היא בעלת הברית הקרובה ביותר של איראן ונפגעה אף היא מהסנקציות האמריקניות. בחיזבאללה מזהירים כי אם הלחץ יגבר המלחמה שהסתיימה ב-2006 עלולה להתפרץ שוב והפעם, אומרים בחיזבאללה כי תהיה הרסנית הרבה יותר.

כוחות חיזבאללה שפעלו במלחמת האזרחים בסוריה החלו להתפרס מחדש לאורך הגבול עם ישראל, לדברי ארגון הטרור לא רק בלבנון, אלא גם בסוריה מול הצד הישראלי של רמת הגולן.

טילים בלבנון מכוונים לעבר ישראל. צילום: ערוץ המדיה של חיזבאללה.

לוחמי חיזבאללה שדיברו עם ה"דיילי ביסט" אומרים כי הארגון נפגע מאוד מהסנקציות וכי הוא ערוך ליזום פעולה כנגד ישראל – אם וכאשר תחשוב טהראן כי הדבר נחוץ. "הסנקציות עכשיו מביאות אותנו להיערך לעימות עם ישראל" אומר קצין בחיזבאללה שהציג עצמו בשם "סמיר" ומפקד על 800 לוחמי חיזבאללה בגבול לבנון-ישראל. הקצין סירב להשתמש בשמו האמיתי משום שאינו מורשה לדבר עם התקשורת. "אנחנו אלה שנירה ראשונים" אמר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף אותו מפקד בחיזבאללה כי המלחמה הבאה לא תהיה דומה לזו שקדמה לה. הוא מדגיש את חשיבותן של עמדות חיזבאללה בחלק הנשלט בידי סוריה בגולן, המספק לה את היכולת לפתוח חזית שנייה מול ישראל, ומתגאה ביכולות של כלי טיס בלתי מאויישים וכלי נשק נגד מטוסים וכלי מלחמה ימיים שנרכשו בסוריה לצד הלחימה על מנת לשפר את היכולות של הלוחמים.

עמדת תצפית של חיזבאללה בדרום לבנון
עמדת תצפית של חיזבאללה בדרום לבנון

"לפני המלחמה בסוריה היתה תוכנית לפתוח חזית בגולן, אבל הממשלה הסורית הציבה קו אדום" אומר סמיר ומתאר את המגבלות שהציב משטר אסד לפני המלחמה על פעילות חיזבאללה בשטח סוריה. "עכשיו אין קווים אדומים", אמר.

מפקד חיזבאללה אמר כי הוא מכיר בכך שמלחמה חדשה תביא להרס וחורבן עצום לישראל וגם ללבנון אך אמר כי הסנקציות שהוטלו על הכלכלה האיראנית כופה צמצום ניכר בתמיכה הכספית של איראן בחיזבאללה ובעקבות זאת תרחיש של מלחמה הופך להיות אפשרי מתמיד. כבר עכשיו נחתכו משכורות לוחמי חיזבאללה בשליש, הוא אומר לכתב ה"דיילי ביסט", אך הוא מציין כי למרות הקיצוצים עוצמתו הצבאית של הארגון עדיין איתן.

"האיראנים אמרו כי אם הם לא ימכרו נפט, אף אחד לא ימכור", אמר המפקד סמיר ותיאר בפני הכתב את האינטרסים של חיזבאללה על רקע המתיחות בין ארצות הברית לאיראן. הוא ציין כי בעלות בריתה של ארצות הברית במזרח התיכון ישלמו מחיר על תקיפה אמריקנית באיראן. "אם טיל יפגע באיראן, הוא יטופל בדיוק באותה מידה שישראל ביצעה זאת", אמר.

צילום: רשת המדיה של חיזבאללה

32 תגובות

  1. ממש סתום! סומך על טארמפ? קנה רצוץ! ומי שרוצה את עזרת ה ' צריך קודם כל לעזור לעצמו ולהתגייס לצבא. והשמאל הבזוי בעיניך נוטל על כתפיו הרבה אפסים שמחכים שמישהו יגאל אותם ויושבים בחוסר מעש. פרזיטים מרירים!!

  2. אל תהיה מודאג אם ילחמו העט. מקסימום יכתבו בעט כמה מילים לא יפות וכמה שטויות כמו שלך בעת מלחמה.

  3. אני מודאג שבקבינט יושבים אנשים עם כיתבי אישום.
    אני סמוך ובטוח בכל שרשרת הרמטכלים שהם האלטרנטיבה לשחיתות.

  4. כול מתרומם שלא הצליח בטיפול קופץ מעל הפופיק..לך לקבל איבחון אצל פרץ

  5. אל תדאגי חמודה..יש לנסראללה הרבה שליחים שנועדו "להפחיד " את העורף הישראלי..הוא לא צריך גם אותך הזויה

  6. יש לנו כמה הזויים שחושבים רק על חיי הוללות ..סמים.. ואין להם כול קשר ליהדות..סוטים וחסרי כול מוסר..ובניהם בוגדים אשר מוסרים ידיעות לאוייב ..וכול זאת בכדי למוטט את המדינה היהודית

  7. מודאג שיש בכנסת אנשים כמו לפיד..ועוד כמה ליצנים שאמורים לקבל החלטות בעט מילחמה..מדאיג יותור שיש לנו כמה בוגדים שרוצים את השמדת המדינה היהודית ויושבים בכנסת…..

  8. נו אודליה, תביאי את אלוהים איך ולתקוף ולתקוף ושוב…
    כמה טימטום יש אצל הדתיים שלנו

  9. רגע, הבנתי נכון ? הם מגינים על איראן? אין תקציב? חיזבאללה לא אמורים להתקיים. הכספים שהם קיבלו שיעברו לאזרחי איראן הרעבים. וחיזבללה צריכים לעבור מן העולם? איך האירגון הזה שספג מאיתנו ומהמורדים בסוריה, בא להילחם נגדנו, לא למדו לקח. אלא אם כן ביבי ימשיך לנום את שנת היופי שלו. והם יעשו מה שרוצים כמו חמס, מה חדש?

  10. מילים כדורבנות שושנה: מי שמאמין בקב"ה לא מפחד….והבוטח בשם חסד יסובבנו..
    בעה הטילים יסתובבו בחזרה וייפלו על ראש הטרוריסטים הריק משכל ומתבונה וייפול על בתיהם ועל רכושם ועל צרתם ועל ממונם ועל טיפשותם . אמן כן יהי רצון

  11. בה'תיפול אימתה ופחד והקבה' איתנו כל הזמן לא ינום ולא יישן שומר ישראל _עם הנצח תמיד מנצח בה'

  12. לא לתת להם זמן להתארגן. להשמיד אותם מיד . אין כמו מתקפת פתע. לפגוע בהם כשהם לא מןכנים. חזירים מסריחים.

  13. לכל הקשקשנים מקווה שתחזירו מעמד חודשיים שיפלו פה טילים בלי הפסקה .
    אם העורף יהיה חזק וניתן לצה"ל לנצח בע"ה הכל יהיה בסדר , יש לנו ברוך ה' את אמריקה גיבוי .
    רק לשמאלנים הצינקנים אל תפריעו לכרות את ראש הנחש איראן . גם ככה תברחו מהארץ כולכם עשירים מסריחים עם דרכונים אירופאים .
    תלמדו לסתום את הפה ותפסיקו לקשקש על סיגרים לפני שתקבלו סקאדים ורקטות .
    יש הזדמנות הסטורית אסור לפספס אותה .
    טראמפ זה סוג של משיח עוד לא הבנתם ? ?

  14. חכם סיני אמר שערבים מבינים רק כח למה לתת להם להיתחמש .צריך כבר ליתקוף .אחר כך יהיה יותר הרסני.

  15. הקם להורגך השקם להורגו !למה לתת להם את התענוג הזה להרוס לנו חצי מדינה.. יש להם ארסנל טילים שמכוונים לכוון חיפה תל אביב על נתב"ג על הקיריה מה זה מספיק סיבה למחוק אותם לפני שיהיה מאוחר מדי. לא מבין למה מחכים? הם מאיימים עלינו ואומרים במפורש שהם יתחילו ראשונים לירות רק מחכים להוראה של איראן .זה לא מספיק ????

  16. במלחמה אין מנצחים, כולם מפסידים.
    חבל שהחזבאללה לא חושב כך.
    הם יספגו ללא ספק פגיעה קשה, לבנון תהרס אבל גם אנחנו נשלם בדם בנינו, לכן אל לנו לצפות בשמחה לפרוץ מלחמה

  17. ניצחנו אותם בעצמאות.
    ניצחנו אותם בששת הימים.
    ניצחנו אותם ביום הכיפורים.
    ננצח אותם גם עכשיו!

  18. מקווה כבר ליום שיפתחו במלחמה.
    אחרי שנים של איומים הגיע הזמן ליישר שטחים בלבנון וסוריה ולשלוח את נסראללה לבתולות הזקנות.

  19. בסד. חיזבלה, אם הם יתחילו. זה הסוף שלהם, ושל ההוא שיושב בבונקר. יש"וז. הנה לא ינום ולא ישן שומר ישראל.

  20. זה סיפור ישן על אניטה וחואן . תמד חואן ניצח את כוחות הרשע שהמניע שלהם היא דת בלבד . הפעם אני תקווה שלבנון וסוריה עם אופציה לאיראן יחזרו לתקופת האבן . אבל לא לשכוח גם אנו נשלם מחיר

  21. כדאי לא לזלזל בכוחות של חיזבאללה. מדינת ישראhell תושמד בגלל הרשע והפשע נגד המוחלשים, בגלל הגזל והשחיתות, בגלל ש"האנשים הטובים" עוצמים עיניים ואוזניים ביודעם שהשכנים שלהם פושעים נגד יתומים, נכים, קשישים … המלחמה הזאת בעיכוב של כמה שנים. ה' חיכה לנבלים הארורים שיחזרו בתשובה והם לא. עד מתי רשעים יעלוזו!? נגמרה החגיגה.

  22. מחכים ליום הזה לפתוח לכם את התח….ת… על כל האיומים שלכם בשנים האחרונות ! עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה!!!

  23. סמיר יא זמיר לך ועוף נ****ן את אמא שלכם הזונה הזאת שדומה לחשפנית

Back to top button