חדשות הארץמבזקים

צפו: בלוגר סעודי שתומך בישראל הותקף בביקור במסגד אל-אקצא

משלחת של עיתונאים ואנשי תקשורת ממדינות ערב אשר לחלקן אין יחסים דיפלומטיים עם ישראלים, בהן ערב הסעודית, עיראק וירדן, הגיעה היום (שני) לכנסת.

האורחים אמרו ליו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ אבי דיכטר (הליכוד), עמו נועדו כי "הביקור בישראל הוא כמו סיור במדינה חלומית. הלוואי ונוכל להביא לביקור בישראל מאות אנשים מהמדינות שלנו, כדי שיוכלו בשובם לספר את מה שאנחנו רואים ומרגישים בישראל״.

בפגישה, אשר התנהלה בשפה הערבית, אמר ח"כ דיכטר כי "ישראל החליטה לקדם את הקשרים עם מדינות ערב וסעודיה בראשן, ולא להמתין עד שהרשות הפלסטינית תחליט להילחם בטרור". דיכטר הדגיש בפני האורחים כי הרשות הפלסטינית משלמת למחבלים משכורות בסך של למעלה ממיליארד שקלים בשנה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היועץ המדיני לכנסת, שי כהן, ציין בפני המבקרים כי הכנסת מעוניינת בקשרים עם פרלמנטים ממדינות ערב המתונות. "אנחנו מפרידים בין התקדמות בתהליך המדיני עם הפלסטינים לבין העמקת הקשרים עם העולם הערבי המתון", אמר. עוד הוסיף כי קשריה הבינלאומיים הענפים של הכנסת הביאו לשיתופי פעולה עם למעלה מ-80 קבוצות ידידות בפרלמנטים שונים ברחבי העולם.

בתמונה: יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ אבי דיכטר עם סטודנט למשפטים ובלוגר מערב הסעודית, מחמוד סעוד.

הבלוגר הסעודי, מחמוד סעוד ערך היום ביקור בעיר העתיקה בירושלים ובמסגד אל-אקצא. אלא שבמהלך ביקורו ערבים החלו לקלל ולתקוף אותו. "יא כלב, יא ציוני, לך מפה. לך לבית כנסת אל תבוא למסגד אל אקצא, יא ציוני אוהב ישראל". קראו והשליכו לעברו כיסאות וחפצים. ברשתות החברתיות הופצו סרטונים שתועדו את האירוע.

תגובה אחת

  1. נו רואים מה זה חיות דפוקות. בא בן אדם לחצי שעה לבקר. עכשיו גיליתם לעולם שהוא יפרסם אותכם כחיות זבל של אנשים יכתוב עליכם . מה קרה מה קרה שאדם אוהב את ישראל יותר מכם מה הקנאה הזו. יש הרבה אנשים שמגלים שאנחנו אנשים. ואתם חיות יער דפוקות

Back to top button