חדשות הארץמבזקים

ראש הממשלה נתניהו תוקף את לפיד וגנץ, "מי זה האנשים האלה?"

ראש הממשלה נתניהו תקף הערב (שני) באירוע של הליכוד את ראשי מפלגת "כחול לבן" בני גנץ ויאיר לפיד ואמר כי הם חסרי ניסיון ואינם יכולים לעמוד בראשות הממשלה.

"הבחירה האמיתית שיש לנו, יש לנו עכשיו בחירה אמיתית, והבחירה בסופו של דבר מתנקזת לשאלה אחת: מי יהיה ראש המדינה הבא של מדינת ישראל? מי יהיה ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל?" שוטאל נתניהו.
 
"זה יהיה גנץ? (לא.) לפיד? (לא.) בתמיכת ברק? (לא!) בתמיכה של אתם יודעים מי עוד? גנץ-לפיד-ברק, הם? גנץ ולפיד ראיתם את הניסיון… הם חסרי ניסיון, רציתי להגיד חסרי דרך אבל זה לא נכון. יש להם דרך אבל הם מנסים להסוות אותה." אומר נתניהו ומוסיף, "פתאום הם תומכים ביציאה מההסכם עם איראן. כן? עם איראן, פתאום! זה לא מה שהם אמרו אז, הם התנגדו לזה, אמרו הסכם טוב, לא מושלם, הסכם טוב. לא צריך לטלטל את הספינה. מה הם אמרו גם? יאיר לפיד, המדינאי הדגול, כן? הוא אמר "נתניהו, אתה הורס את היחסים עם אמריקה." שמעתם על הזזת השגרירות לירושלים? על ההכרה בירושלים כבירת ישראל? על הכרה בגולן בריבונות ישראל? "ואתה הורס את היחסים עם אמריקה", מי זה האנשים האלה? איך אפשר להתייחס אליהם ברצינות?" אומר נתניהו.

"וכשהלכנו לבנות, לבנות את הגדר שהצילה את מדינת ישראל, הגדר שאלמלא בנינו אותה היה כאן שיטפון של… היום זה כבר היה מגיע למיליון, מיליון מהגרים בלתי חוקיים." אומר ראש הממשלה נתניהו, "מסתננים לתוך מדינת ישראל, אפשר לסגור את הבאסטה. אנחנו הבאנו את זה. מה אמר הרמטכ"ל דאז גבי אשכנזי? שאלתי את יו"ר ועדת חוץ-ביטחון אז, צחי הנגבי, הוא אמר "גבי בא ואמר לי, הגדר הזאת לא תעשה כלום." אני לא מחקה אותו כל כך טוב. "הגדר הזאת לא תעשה כלום, היא לא שווה כלום." ככה הוא אמר! "היא לא תעצור מסתנן אחד," היא עצרה את כל המסתננים! אפס מסתננים, אפס! אפס!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

6 תגובות

  1. המשיח הוא אלוהים. אתה אני העולם כולו חי בפנטזיה אדירה, פרי השקעה של האדם במשך אלפי שנים . הקידמה הזו מלאה בפנטזיה אנושית מטרטרת את המוח מעוררת הישתאות אבל גם עם צדדים נוראים. זו המציאות. אז מה הנשמה רוצה היא רוצה האדרה משווה ומרפאת כי העולם ואנחנו כה חולים. זה לא משיח גלותי אלא האל ביכבודו ובעצמו . המנהיג שהינהיג אותנו בתנך. אלוהים לפי התנך היה המנהיג. זה הסוד הגדול של התנך, לא היה כדבר הזה. הוא בילבל לנו את המוח עם יצירת מימד חדש. מימד שהטבע הרגיל הוחלף בתעתועי על טיבעי. כל התנך מלא מיזה ובזה. הכוונה בצדיק ורוכב על חמור לא לבן אדם , אלא לאלוהים הצדיק שירכב על עולם החומר בבוא העת. הנבואה היא שמביאה את כל הטובין הזה. אנחנו בעידן הכהונה והיא הולכת ומיתמצה. ואחריה הנבואה עידן הנבואה. כל נשמה תיצטרך לעלות בסולם הזה של הנבואה. כל נשמה ומסעה ותיקונה. יש שבר והרס עצום לאן שאתה פונה בחוץ וביפנים אין במה להאחז. כי בסוף תישאר האמת.

  2. אין להם ניסיון, והם יעשו סטאז' על המדינה רק בשביל הכסא והכסף.
    אין להם סבלנות להמתין ולצבור ניסיון, לפיד מכתב מחנה רוצה להפוך לראש ממשלה..
    נראה לכם שפוטין יקח אחד כמוהו ברצינות? הוא יוכל לדרוש משהו? ביזיון בינלאומי.
    האמת שבזירה הבינלאומית רק נתניהו מתפקד. לא אף אחד אחר.

  3. מתאימים.. שניהם אפילו אמרו זאת על עצמם.
    לפיד הודיע שהוא מתניע מידי.אין מוכן ממנו…
    ואם יקח כמה שנים עד שירכשו ידע ונסיון, לא נורא.. קצת נזקים למדינה. בסוף ילמדו.

  4. מרוב ריבוי שקרים שקרניהו מתבלבל…
    אין מסתננים בארץ,באמת – 0 מסתננים ?
    בלפוריאדו צריך לעבור לדרום ת"א ואז השקר יריח אחרת(ראש הממשלה האימפוטנט שבתקופתו כל המסתננים חדרו לכאן בכמויות,ניסו לשלם להם מענקי שיחרור וזה לא פותר כלום).

  5. רק משיח בן דוד היהודים רוצים בלי ססמאות ובלבולים אנו יהודים שונים מהגויים

Back to top button