חדשות חוץמבזקים

רצח כפול במקסיקו: פורסם שם הישראליים שנורו למוות במסעדה

הלילה (חמישי) אירע חיסול כפול בבית קפה "ארטצ' פלאזה" (plaza Artz) במקסיקו סיטי. שני ישראלים שישבו במסעדה נורו על פי החשד מטווח קצר על ידי אישה שישבה בסמוך אליהם (במרחק של כעשרה מטרים) כשהיא חובשת פאה בלונדינית.

לאחר הירי, החשודה השליכה את הפאה והחולצה שלבשה והחלה להימלט מהמרכז המסחרי כשאנשי כוחות הביטחון בעקבותיה. לאחר מרדף קצר נעצרה האישה שזוהתה כאספרנזה גוטיירז רוג'אנו בת 33 והיא נלקחה לחקירה בתחנת המשטרה, שם טענה כי הרקע לאירוע הוא נקמה על בגידה של בן זוגה – ג'וני בן, עבריין ישראלי המוכר בשם בן סוטחי מתל אביב שעזב למקסיקו לאחר ששוחרר מהכלא בישראל בחודש פברואר השנה.

רצח כפול במקסיקו

באירוע חוסל גם חברו אלון אזולאי מבת ים, מוכר אף הוא למשטרה ושוהה זמן רב במקסיקו. על פי הדיווחים באתרי החדשות המקומיים מותו של אחד נקבע במקום ואילו השני נפטר זמן קצר לאחר האירוע בבית החולים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הביטחון של מקסיקו סיטי, ג'סוס אורטה מרטינז אמר כי "המשטרה בודקת חשד ששני אנשים נוספים שהיו ביחד עם החשודה נמלטו מזירת הרצח במכונית בצבע כחול כשעל פי החשד אחד מהם נשא תת מקלע אך זה עדיין לא ברור. באירוע נפצע שוטר מכדור בצווארו אך מצבו יציב", ציין.

האישה החשודה טענה בחקירתה כי הייתה לה מערכת יחסים רומנטית עם אחד מהקורבנות, אותו הכירה באמצעות הרשת החברתית. החשודה טענה כי ביצעה את המעשה מאחר והוא בגד בה. עוד סיפרה כי את הנשק קנתה בסכום של 7,000 פזו (כ-1,300 ש"ח)

החשודה ברצח שנעצרה. קרדיט: Especial

9 תגובות

  1. מאחלת לנשים בעולם הזה להבדיל בין טוב לבין רע.
    לא על דבר כזה פוגעים בבנאדם.
    חלאס.

    תלמדו להתמודד.
    גם הגברים.
    תלמדו להתמודד. כל זמן שהוא לא פגע בה,
    שתתרחק ממנו. ועד שתשכח אותו.

    ה' ישמור ויציל.

  2. מסכנים.
    אלוקים ישמור ויציל.

    מבחינה הגיונית היא מטורפת כן?
    לא פוגעים באף אחד בגלל דבר כזה.
    אבל מבחינה רוחנית. שהאל ישמור על כולם אמן.

  3. אך אדם בסדר גודל כזה יושב בקניון ועוד בלי 12 שומרי ראש שלו נותנים לכול אדם לגשת אבל שאקדוש ברוך מזמין אותך זה לא משנה כמה שומרים יש לך הפשע לא משתלם גם למי שיודע לשלם

  4. זה סופו של עבריין,
    יתכן שהיה לו מח מבריק, לאן לקח אותו והביא עליו קלון בחייו ובמותו.

Back to top button