חדשות הארץמבזקים

פרשת האונס בקפריסין: חמישה נערים ישראליים שוחררו ממעצר

לפני זמן קצר (חמישי) שוחררו מהמעצר בקפריסין חמישה מתוך 12 הנערים החשודים בפרשת אונס התיירת הבריטית בבית המלון באיה נאפה. שחרור הנערים התאפשר לאחר הגעת תוצאות בדיקות ה- DNA שנערכו במסגרת החקירה ולא התקבלו ממצאים הקושרים אותם, לכאורה לזירת האירוע.

בקפריסין נשארו עוד 7 נערים חשודים במעצר וחקירת המשטרה בעניינם נמשכת. במשטרה עקבו אחר המעורבים בפרשה במצלמות האבחה גם בימים שקדמו לאירוע. חלקם נראו עם צעירות נוספות וייתכן שהמשטרה תזמן גם אותן למתן עדות. כמו כן המשטרה מתכוונת לזמן גם התיירת שנאנסה לכאורה למסור עדות נוספת בעקבות סתירות שעלו בעדותה במהלך חקירת הנערים.

היום בצהריים דווח באתר "מאקו" כי יחידת הסייבר במשטרת קפריסין הצליחה לשחזר סרטון שנמחק מטלפון נייד של אחד מהנערים החשודים באותו ערב בו אירע על פי החשד האונס בתיירת. על פי הדיווח בסרטון ששוחזר נראים חברים של החשודים מנסים להיכנס לחדר 723 ואז נשמע קול של אישה שצועקת באנגלית לסגור את הדלת. במשטרה מנסים לברר האם מדובר בקולה של התיירת הבריטית שהתלוננה על האונס, כפי שטענו גורמים המקורבים לחשודים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד דווח כי התיירת עבדה במלון בתור מחלקת משקאות (צ'ייסרים) וכך ככל הנראה הכירה את החשודים. מהחקירה עולה כי כל החשודים מסרו לחוקרים תשובה כעמט זהה על פיה, "היא הייתה מחלקת צ'ייסרים וכך הכרנו. בכל סבב הייתה שואלת אותנו 'מה הדבר הכי משוגע שעשיתם בחיים שלכם?' כל אחד ענה לה תשובה אחרת – קפצתי מצוק וכו"'.

החוקר שאל את הנערים "האם זו סיבה לבצע אונס" והנערים השיבו כי "לא היה אונס". שלושה ציינו כי קיימו יחסים עם התיירת בהסכמה, שישה אמרו שלא היה עמה שום מגע מיני ושלושה אחרים טענו כי כלל לא שהו בחדר.

בנוגע לאחד החשודים, חברתו סיפרה בעדותה לחוקרי המשטרה כי בליל האונס לכאורה, הוא היה ביחד איתה ולא בחדר 723, ואף סיפקה תמונות מאותו לילה בחדרה בה הם גם נראים יחד.

7 הנערים הישראלים החשודים באונס שנשארו במעצר יובאו מחר לבית המשפט המחוזי בפמגוסטה לדיון בהארכת מעצרם.

צילום: מנוליס קלציס

Back to top button