חדשות הארץמבזקים

פרשת האונס בקפריסין: הוארך מעצר החשודים הישראליים ב-6 ימים

הבוקר (שישי) בסביבות השעה 10:30 הובאו אל בית המשפט בקפריסין שבעת הנערים הישראליים החשודים באונס התיירת הבריטית בת ה-19 במלון באיה נאפה. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם ב-8 ימים אך בית המשפט החליט בסוף הדיון על הארכת מעצר של 6 ימים.

כזכור, 12 נערים ישראליים בגילאי 15 וחצי עד 18 נעצרו בעקבות תלונה של תיירת בריטית בת 19 שעל פי החשד כ-30 דקות לאחר חצות ב-17 ביולי, היא נאנסה על ידם לכאורה בחדר 723 במלון "פאמבוס נאפה רוקס" באיה נאפה.

קרדיט: alphanews
קרדיט: alphanews
קרדיט: alphanews

חמישה מתוך 12 החשודים שוחררו אתמול אחר הצהריים, לאחר שלא נמצאה שום ראיה הקושרת אותם לאירוע, זאת בעקבות תוצאות DNA שהתקבלו. השבעה האחרים הובאו הבוקר לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט המחוזי בפמגוסטה שבקפריסין ומעצרם הוארך בתום הדיון ב-6 ימים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

משטרת קפריסין ציינה כי בחקירות הנערים החשודים, שניים מהם הודו כי קיימו יחסי מין עם התיירת שציינו כי היחסים בוצעו בהסכמה, בעוד שחלקם צילמו את האירוע ואחרים כלל לא היו באותו החדר. המשטרה הוסיפה סעיף, מעבר לעבירת האונס גם קשירת קשר לביצוע פשע, כך שגם אותם נערים שנכחו באותו החדר יצורפו לכתב האישום שצפוי להיות מוגש כנגדם.

הבוקר טענה המשטרה בקפריסין, כי על פי ממצאי ה-DNA שהתקבלו ישנם עוד שלושה בני אדם שבשלב זה זהותם לא ידועה, שייתכן ונכחו בחדר בו בוצע לכאורה האונס ועשויים להיות חשודים נוספים בפרשה. בנוסף תוצאות ה DNA העלו חשד כי אחד הישראליים שטען בחקירתו כי לא קיים יחסי מין עם התיירת הבריטית, אינו דובר אמת.

קרדיט: rp.news
קרדיט: rp.news
קרדיט: rp.news
קרדיט: philenews.com
קרדיט: philenews.com
קרדיט: philenews.com
קרדיט: philenews.com
קרדיט: philenews.com

Back to top button