חדשות הארץמבזקים

החוסה מת בבית החולים, המטפל חשוד ברצח

היום (שישי) לפנות בוקר התקבל עדכון מהמרכז הרפואי בני ציון בחיפה כי אפרים בן ברוך, חוסה שאושפז במצב קשה בעקבות חשד להתעללות, נפטר בבית החולים. גופתו של בן ברוך הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

בתחנת משטרת חיפה הוקם צוות חקירה מיוחד אשר יתגבר את צוות החוקרים הקיים בתיק ובהתאם לנסיבות רף החשדות של החקירה עלה ל- חשד לרצח.

בתאריך 12.7.19 פונה בן ברוך בן ה-29, חוסה שהתגורר בשנים האחרונות במעון "רמת חיפה", לבית החולים בני ציון בעקבות טענה של עובדים במעון שנפל ונחבל בראשו. אלא שבן ברוך אמר לצוות בית החולים כי המטפל במעון, כך לטענתו, היכה אותו בראשו וחנק אותו עד שלא הצליח לנשום. בעקבות חשד להתעללות פנה בית החולים למשטרה ונפתחה חקירה בחשד להתעללות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במסגרת חקירת המשטרה נעצר בשבוע שעבר מוחמד חטיב, בן 20 מטמרה, המטפל החשוד בהתעללות. בעקבות מותו של החוסה הלילה, במשטרה כעת מייחסים לחטיב חשד לרצח.

ביום ראשון תבקש המשטרה להביא את החשוד בשנית לדיון בבית משפט השלום בחיפה בבקשה להאריך את מעצרו.

עו"ד דן זילברמן, המייצג את משפחת בן ברוך, מסר: "אנחנו מחכים לעדכונים נוספים מהמשטרה לאחר סיום הנתיחה. אין לנו ספק שהסיבה למותו של אפרים מקורה באלימות הקשה מצד המטפל. יש למצות את הדין עם המטפל, הנהלת המעון וכל יתר האחראים, שמבחינתנו אשמים במעשה ובתוצאה הקשה והמצערת שהובילה למותו של אפרים".

ממעון "רמת חיפה" שבו שהה החוסה נמסר בתגובה: "הנהלת המעון מרכינה ראש ומשתתפת בצערה של המשפחה, ועושה כל שביכולתה לתמוך בה ברגעים קשים אלו. נדגיש כי מלבד הדיווח המיידי על ידי הנהלת המעון, מיד עם היוודע המקרה כמו גם הגשת התלונה, המעון ממשיך ומשתף פעולה באופן מלא עם חקירת המשטרה וגורמי הרווחה. אנו רואים בחומרה מקרים מסוג זה, לא נסכים לסבול התנהגות אלימה מכל סוג שהיא, ונטפל במקרים מסוג זה במלוא חומרת הדין. אנו ממשיכים במחויבותנו למשפחות הדיירים לעשות את המיטב על מנת לעמוד בסטנדרטים גבוהים ובכדי להבטיח את ביטחונם האישי של דיירי המעון".

אפרים בן ברוך ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

Back to top button